6 Reacties
4 maanden geleden
Het lijkt mij alsof het niet meer zo lang gaat duren. Als echt weeën zijn, zal je het wel voelen en het is inderdaad vooral die regelmaat die dan belangrijk is.
Het is goed dat je naar de materniteit hebt gebeld. Als je blijft twijfelen, zou ik nog eens bellen of overleggen met de vroedvrouw aan huis als je die hebt. Zij kennen natuurlijk meerdere verhalen en situaties en kunnen dit nog steeds het beste inschatten. Maar ook je eigen instinct zegt soms wel iets.
Ik weet niet hoe het bij jouw ziekenhuis is, maar bij mij zeggen ze steeds dat ik zeker mag komen om eens aan de monitor te liggen als ik mij onzeker zou voelen. Misschien kan je dit ook eens bevragen bij jou? Veel succes alleszins!
4 maanden geleden
Ik herken dit goed hoor! Heb al twee weken veel krampen/ steken/ harde buiken… dacht vannacht dat ik weeën had omdat ik het nu ook voelde in mijn onderrug… maar na een klein uurtje pijn, ging het weg en kon ik weer slapen 😅 Ik ga er wel van uit dat als het echt begint en de weeën komen, we het wel duidelijk zullen voelen 🤭 Dit is echt ‘the waiting game’ eh 🫣 Veel succes! (Nog een tip, bij pijnlijke krampen of voorweeën kan je een warm bad nemen… als je krampen niet weggaan, zijn het echte weeën en is het begonnen)
4 maanden geleden
The waiting game is heel herkenbaar.
Voorweeën, slijmprop, krampen etc., maar uiteindelijk geen bevalling 😂
Bizar gevoel vind ik het echt.
4 maanden geleden
Ik denk dat je lichaam zich aan het voorbereiden is, maar zoals al gezegd werd: bij echte weeën zal je wel heel zeker zijn. Het is een fellere kramp die duidelijk opkomt, feller wordt en weer gaat. Om de regelmaat te ontdekken gebruikte ik een app "weeën ". Is handige informatie om te hebben voordat je naar het ziekenhuis gaat.