8 Reacties

één jaar geleden

Hey, bij ons is dit net hetzelfde. Ik zit aan de hoogste dosis navalit en zelfs dan nog misselijk. Verder super moe waardoor mijn hoofd niet staat naar intimiteit. Ik ben ondertussen bijna 12 weken en merk wel vergadering en minder misselijkheid. Ik vermoed dat we hierin niet alleen zijn

één jaar geleden

Bij mij was jet vooral doordat ik enerzijds met super veel angsten zat omdat ik na de seks steeds bloedingen had, en anderzijds leken mijn hormonen mijn libido naar beneden te halen waardoor ik er gewoon geen zin in had. Was ook bang dat dit zou blijven duren. Helaas kan ik het verder niet beoordelen want na 8 weken heeft het kindje het helaas begeven. Maar je bent niet abnormaal, en jouw partner zal het wel begrijpen als je erover communiceerd. Het komt vast wel terug :)

één jaar geleden

Hier hetzelfde.. 🫠

één jaar geleden

Idem…. Ziek en super moe… 0 zin in seks…. Sorry maar ik kan het niet opbrengen.

één jaar geleden

Blij dat iemand deze vraag opentrekt en te lezen dat ik niet alleen ben. Ik voel er me ook superschuldig om en beetje paniekerig dat dit toch terug zal keren. Maar de kwaaltjes en hormonen draaien de teller echt naar 0 zin en moe of altijd wel iets gevoel. Best vervelend want het voelt ook zo een beetje "alsof". Onze mannen voelen/ervaren of zien de symptomen en veranderingen niet zoals wij. Dus dat geeft me ook zo een eenzamer gevoel erin. Hebben jullie dat ook? Mijn partner is wel heel begripvol en heeft deze app ook op zijn telefoon staan, waar hij het al eens gelezen had denk ik dat dit kan gebeuren. Dat maakte het iets makkelijker om er eens over te praten samen. Xx

één jaar geleden

Reactie op Yawell

Bij mij was jet vooral doordat ik enerzijds met super veel angsten zat omda ...
🥺💔 veel sterkte xx

één jaar geleden

Hier tussen week 4 en 10 platgelegen + maximumdosis navalit, ga in alle eerlijkheid zeggen dat ik mij daar echt niet schuldig over gevoeld heb 😅 Mijn vriend had er ook alle begrip voor. Dat zijn 6 weken hoor sorry, als ze dat nog niet kunnen opbrengen. Wij leveren als partner dan denk ik wel een meer indrukwekkende prestatie ^^ eens de misselijkheid beter was zijn we een weekendje weg geweest en was de liefde nog zo groot. Dat komt wel terug in orde hoor, echt niet mee inzitten. Je bent een mini-mensje aan het maken, je partner kan wel even voor zichzelf zorgen als dat moet :)

10 maanden geleden

OH sorry nee. Ik ook geen zin. Van het idee van tongzoenen word ik al misselijk. 🥺