34 Reacties
4 maanden geleden
Hoeveel centimeter was jullie ontsluiting?
Ik heb een baby van 2900 ze komt niet zoveel bij en ben op 4 juli 40 weken en op monitor van vandaag harde buiken wat volgens gyne erop wijst dat de baby eruit wilt daarom inleding aangeraden ..
Weet ook niet wat ik moet verwachten, ik wil zeker geen keizersnede 😕
4 maanden geleden
Reactie op bNaomi
Verblijf je heel de tijd in de verloskamer vanaf ze het ballonnetje plaatse ...
Ik ben op 21u de dag ervoor binnen gegaan op een kamer in verlos. Daar gebleven tot de geboorte en nadien naar de kamer.
Ik had opsteekt tabletjes geen ballon omdat ik al rondliep met enkele CM
4 maanden geleden
Reactie op nahlie
Ik ben op 21u de dag ervoor binnen gegaan op een kamer in verlos. Daar gebl ...
Ik ben nu binnen van 21u. Ze hebben een infuus geprikt waarbij ze morgenvroeg weeen opwekkers gaan doen. Nu al 1 pilletje gehad voor m’n baarmoederhals te weken dat ik dan om de 2u ga krijgen. Morgenvroeg zullen ze dan weer effe controle doen of er ontsluiting is
4 maanden geleden
Reactie op Ebro
Bij mij heeft dus niks gewerkt ben uiteindelijk keizersnee moeten bevallen
Hier net hetzelfde tegengekomen, ben nu 40+2 ver en ik hoop zo dat het spontaan kan beginnen, anders zal het terug een keizersnede moeten zijn...
4 maanden geleden
Reactie op dg1989
Ik ben nu binnen van 21u. Ze hebben een infuus geprikt waarbij ze morgenvro ...
Veel succes!
4 maanden geleden
Reactie op dg1989
Proficiat!
Ik hoop dat het werkt die pilletjes en infuus 🥹 heb jij dat oo ...
Ik ben zondag avond rond 18 uur binnen gegaan naar het ziekenhuis ze hebben hele nacht pil gegeven totaal 3 ik had amper opening, rond 10 uur hebben ze dan nog een pil gegeven en toen mijn gynacoloog het controleerde had ik maaar 2cm opening, toen zei se van ik ga je vliezen breken dan starten je weeen op natuurlijke manier… uiteindelijk heeft dat ook niks opgeleverd… verder heb ik infuus gekregen met een start dosis van 40 maar die heeft ook niet geholpen ik stond ik de avond met amper 4cm ( in die tussentijd was de dosis al 120) toen hebben ze besloten om kijzersnee te doen… en is mijn wondertje via kijzersnee gekomen… omdat mijn baarmoeder te moe was van al die gedoe heb ik blijkbaar ook 1 liter bloedverlies…. Ik heb ijzer gekregen via serum.. voorlopig gaat het goed met mij en mijn wondertje… ieder lichaam is anders en ieder verhaal is uniek op zich… zou zeggen dat je niet op mijn verhaal moet letten want mijn lichaam is anders u lichaam
Is anders.. gwn volle vertrouwen hebben in u vrouwelijk lichaam you got this and you can do this