34 Reacties

4 maanden geleden

Ik moet deze zondag binnen, ik weet ook ni wat mij te wachten staat 🥹

4 maanden geleden

Ik heb 2x een pilletje gehad 1x om 5u smorgens en 1 om 7u smorgens.. nadien zijn ze gestopt omdat het allemaal best snel ging. Die pilletjes doen geen pijn hoor maar versnellen idd alles. Rond 9u kwamen ze dan mijn vliezen breken en dan naargelang persoon tot persoon zullen de weeën al bezig zijn of oplopend starten ☺️

4 maanden geleden

Is dit je eigen keuze omdat de baby groot is? Enkel een grote baby is geen medische indicatie om in te leiden (tenzij er andere dingen spelen natuurlijk). Mijn baby is ook te groot maar ik wil eigenlijk geen inleiding.

4 maanden geleden

Reactie op Evelienvk52

Is dit je eigen keuze omdat de baby groot is? Enkel een grote baby is geen ...
De gynaecoloog heeft dit aangeraden; baby te groot en zwaar (rond de 4kg)

4 maanden geleden

Die pillen doen inderdaad geen pijn

4 maanden geleden

Ik raad het eerlijk gezegd af. Best opinie van vroedvrouw vragen. Zij zijn de enige dat echt eerlijk meedelen of het effectief nodig is om Ingeleid te worden. Inleiden betekend kindje ter wereld brengen tegen zijn wil om. Waardoor je hoogstwaarschijnlijk heel lang geduld moet hebben vooraleer je kan en mag persen als alles uiteindelijk goed verloopt. Heb ik voor gehad bij mijn eerste bevalling, uiteindelijk keizersnede geworden…

4 maanden geleden

Reactie op Ebro

Ik moet deze zondag binnen, ik weet ook ni wat mij te wachten staat 🥹
Ook daarvoor ?

4 maanden geleden

Reactie op dg1989

Ook daarvoor ?
Jaa ik wordt ook ingeleid

4 maanden geleden

Reactie op Ebro

Jaa ik wordt ook ingeleid
Is het dan ook dat je een zware baby gaat hebben? Hoever ben je nu?

4 maanden geleden

Welk gewicht geven ze aan als zware baby? Bij mij hadden ze dit meegedeeld en ze was 3850gr en 52cm. Ze was een grote baby inderdaad maar enkel owv haar lengte. Geen dikke baby. Probeer inleiden te voorkomen en gebruik tips en trucjes om natuurlijk de weëen op te wekken.

4 maanden geleden

Wij krijgen als moeder het gevoel dat we verplicht moeten luisteren naar de arts. Echter raden zij enkel aan en gaan zij verder op uw wensen.

4 maanden geleden

Reactie op Nenaaj

Welk gewicht geven ze aan als zware baby? Bij mij hadden ze dit meegedeeld ...
De gynaecoloog raadde het aan . Rond de 4kg en groot…

4 maanden geleden

Reactie op dg1989

Is het dan ook dat je een zware baby gaat hebben? Hoever ben je nu?
Het is mijn eigen keuze omdat mijn handen en voeten zodanig zijn opgezwollen het doet pijn ik ben deze zondag 40 weken

4 maanden geleden

En vroedvrouw is van zelfde mening?

4 maanden geleden

Reactie op Ebro

Het is mijn eigen keuze omdat mijn handen en voeten zodanig zijn opgezwolle ...
Kwa gewicht is die ook tegen de 4 kilo

4 maanden geleden

Reactie op Ebro

Ahja klopt heb ik nu ook met 36w 🙈. Ik wens je alvast het beste toe en dat je op korte tijd bevalt 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Ebro

Snap ik wel dan! Ik ben volgende woensdag 39 weken. Veel succes hè!🙏

4 maanden geleden

Heb ik met mijn dochter in 2021 ook gehad.. inleiding ze woog 4266… Nu op 39weken opnieuw inleiding wegens te hoog geboortegewicht! Heel veel succes !!

4 maanden geleden

Reactie op Helena87

Heb ik met mijn dochter in 2021 ook gehad.. inleiding ze woog 4266… Nu op ...
Viel dat doen mee? Ik weet niet wat me te wachten staat🥹

4 maanden geleden

Reactie op dg1989

Viel dat doen mee? Ik weet niet wat me te wachten staat🥹
Het was toen mijn 1e kindje… dus wist totaal niet wat ik moest verwachten! Ze hebben ‘s avonds ballonnetje opgestoken, dan heb ik nog wel ok geslapen en ‘s morgens om 5u hebben ze mijn vliezen gebroken.. dan is het rustig op gang gekomen . Even stil gevallen heb ik extra hormonen gekregen en dan ging het wel van 0 naar 100 dus heb toen besloten epidurale te nemen.. dan nadien een zalig bevalling gehad! Dus ik kan er wel positief over zijn, maar weet dat elke bevalling voor elke vrouw anders is, hoe je er zelf naar kijkt… Ik wens je heel veel succes!