11 Reacties
4 maanden geleden
Geen ervaring mee maar ik wil graag ook volgen. Ben zelf ook 40+1. Morgen gaan we weer naar de gynaecoloog. Ook de inleiding bespreken.
4 maanden geleden
Waarom word jij ingeleid als je opening hebt? Ik ben momenteel 40+5 en heb 1,5 opening en baarmoederhals is verkort en verstreken.. Bij een eerste kindje is de gemiddelde termijn om te bevallen 40+5 (tussen 37w en 42w is perfect normaal om te bevallen) dus waarom niet nog wachten tot het natuurlijk komt? Ik doe dat in ieder geval wel... Indien er niks zou gebeuren volgende week of de toestand van de baby zou achteruit gaan, pas dan word ik ingeleid
4 maanden geleden
Reactie op Bebecoco
Waarom word jij ingeleid als je opening hebt? Ik ben momenteel 40+5 en heb ...
Ik heb momenteel geen weeën gehad en heb wel een opening van 3,5 cm ik voel enkel menstruatie achtige krampen en die vallen tot nu toe wel mee. Heel de familie wacht op m’n bevalling ze gaan allemaal vertrekken op vakantie en donderdag ben ik dan al 40+1 dus tis niet te vroeg of zo hij heeft al genoeg gezeten binnen mag al komen. We kijken er al naar uit om met ons 3 naar huis te komen😍😍 & heb jij weeën mss en beweeg je veel? Ik probeer niet te veel zitten ben altijd ik beweging en elke avond voor ik ga slapen doe ik 7 a 10 x squad en overdag met de bevallingbal oefeningen zodat het gemakkelijk verloopt mijn bevalling wrs daardoor heb ik ook geen last gehad van voorweeen omdat teveel beweeg
4 maanden geleden
Reactie op alohavibes89
Geen ervaring mee maar ik wil graag ook volgen. Ben zelf ook 40+1. Morgen g ...
Laat maar iets weten ben benieuwd & ik laat nog iets weten als er iets is, maar na de controle bij gynaecoloog krijg ik wel meer menstruatie krampen en voel dat mijn baarmoeder actief is dus ben benieuwd wat er morgen zal gebeuren🥹
4 maanden geleden
Reactie op Ikra neva
Ik heb momenteel geen weeën gehad en heb wel een opening van 3,5 cm ik voel ...
Ik heb ook geen weeën... En inderdaad ben ook heel actief, ik wandel 2x per dag minstens een uur met mijn hond, poets thuis nog alles zelf en zit dagelijks op de fitnessbal oefeningen te doen 🤭 ben vandaag 40+5 dus begin me wel wat ongerust te voelen, ik hoop dat hij er natuurlijk wil uit komen... Succes he jij! 🤞🏼
4 maanden geleden
Reactie op Ikra neva
Laat maar iets weten ben benieuwd & ik laat nog iets weten als er iets ...
Zondagavond moet ik naar het ziekenhuis als de baby nog niet zelf is afgekomen. Dan wordt er een ballonnetje of iets opgestoken en zal ik ten laatste (hopelijk) maandagochtend bevallen.
Fingers crossed!
4 maanden geleden
Op 40 weken ingeleid geweest! Zeer vlot verlopen. Vorige woensdag om 8 binnen gegaan 3 cm opening om 12 uur snachts vaginale pilletje gekregen en om 4u ook dan pas wat menstruatiepijn gekregen om 8:30 (donderdag ochtend) kwam gyne langs water gebroken dan pas weeen gekregen tot rond 10u dan om epidurale gekregen en om 12:27 bevallen. Ik dacht dat ze mij aant het leren oefenen waren tot ze een baby op mijn buik legden.
Ik wou oorspronkelijk geen epidurale maar toch om gevraagd 😅
4 maanden geleden
Ik ben nu 40 weken en heb morgen monitor, kan ik denken jullie al vragen voor een inleiding te plannen? Hoe bepalen ze dat dat moet/mag? Ik zou zelf liever niet voorbij de 41 weken gaan omdat de baby 2 weken geleden al op 3300 gram werd geschat…. Sindsdien geen echo meer gehad.
4 maanden geleden
Reactie op Elise2800
Ik ben nu 40 weken en heb morgen monitor, kan ik denken jullie al vragen vo ...
Ik moet morgen ook aan de monitor. Zaterdag ben ik 40 weken.
Na de monitor gaan we samen met de gynaecoloog bespreken hoe we het verder aanpakken. Nog even afwachten of inleiding inplannen.
Dus ik denk dat je dat morgen zeker wel kunt aanhalen/inplannen.
Veel succes in ieder geval!
4 maanden geleden
Hoi, morgen ben ik precies 40 weken (heb maar 2cm ontsluiting zonder weeën) en ik moet me straks om 20u00 aanmelden voor inleiding, ook voor mij de 1e keer. Wegens zwangerschapsdiabetes moet ik ingeleid worden. Dus ik vind het ook allemaal erg spannend. Gync vertelde mij dat ik 3x pilletjes krijg (oraal) vanavond en dan komt ze vrijdagochtend (morgen) om 08u om de vliezen te breken en dan zouden de weeën op gang moeten komen, zo niet dan krijg ik weeën opwekkers.
4 maanden geleden
Reactie op m00nni3
Hoi, morgen ben ik precies 40 weken (heb maar 2cm ontsluiting zonder weeën) ...
Veel succes!
Morgen heb je je baby in je armen! 🥰