3 Reacties
6 maanden geleden
Ik had exact hetzelfde ook in het weekend (33w) en heb dit ondertussen aan mijn huisarts gevraagd. Na enkele controles dacht zij dat het oefenweeën zijn. Zou vroeg zijn, maar zeker mogelijk en kan geen kwaad. Morgen komt mijn vroedvrouw naar mijn thuis, dan bespreek ik het ook nog eens met haar. Sindsdien niet meer gehad wel.. 😊 als je twijfelt of je zorgen maakt kun je altijd je vroedvrouw of het ziekenhuis bellen hierover
6 maanden geleden
Ik ben nu 32 weken en 4 dagen. Ben vandaag naar de gynaecoloog geweest en heb al sinds vorige donderdag het gevoel dat je beschrijft. Vooral als ik wat veel heb gedaan. Vandaag heb ik wel een hele moeilijke dag. Ik heb pijn mijn schaambeen en heb wel onregelmatig hele harde buiken. Voel zelfs het kopje duwen naar benenden. Heb ook menstruatie krampen en last van mijn bekken. De gynaecoloog zei dat dit op zich normaal is omdat ik 32 weken was. Maar moest het zijn dat dit erger wordt moest ik wel terug bellen.
6 maanden geleden
Ik had hetzelfd. Ik vertelde het mijn gynaecoloog. Omdat mijn werk heel fysiek is meette ze toch eens de baarmoederhals en die was wel verkort 23mm.
Ze zei toen: je mag nog iets doen maar geen heffen en zwaar werk..(mijn week dus).
Deze week dan nog eens naar monitor gemoeten en zagen wel de voorween. Opnieuw baarmoederhals gemeten (na 1 week rusten dus) en was alweer 34mm. Dus mijn rust heeft wel geloond.