7 Reacties

16 dagen geleden

Slaapzak met lange dikke mouwen en de handjes erin laten

16 dagen geleden

Onze slaapzak is qua armpjes ook nog te lang voor onze meid en daar zijn wij heel blij voor! 😅 zo slaagt ze haar eigen ook niet altijd wakker. Probleem met tutje blijft wel, maar ze wil het niet altijd terug hebben. Enkel als ze onrustig wordt nadien. We hebben ook 1 slaapzakje waarvan de mouwtjes te lang zijn maar ook volledig toe zit, precies dat ze wandjes draagt

16 dagen geleden

Ik heb gwn de slaapzakjes van de C&A gebruikt sinds de 8 weken van mijn dochter. Ze slaapt er heerlijk in ze is nu 15 weken. Die slaapzakken zijn lekker zacht en dik voor haar🥰

16 dagen geleden

Je kan ook gewoon een slaapzak aan doen en een tetradoek nemen en errond wikkelen dat de armpjes ingebakerd liggen. Zo doe ik dat hier ook

16 dagen geleden

Wij zijn van strak inbakeren met tetradoek overgeschakeld naar inbakerslaapzak van puckababy. De love to dreamslaapzak ook geprobeerd maar was moeilijker. Hij is vanaf 16 weken overgeschakeld.

14 dagen geleden

Wij hadden dit probleem ook. We zijn met ons zoontje begonnen om steeds maar 1 armpje uit te laten met de pacco piccolo wikkeldoek. We hebben dit 3 weken gedaan en dan overgestapt naar de slaapzak en dit ging toen redelijk goed.

6 dagen geleden

Hier op 15 weken overgeschakeld (vorige week) van love to dream naar een gewone slaapzak. In 1 keer beide armen vrij gelaten anders ging het mij te lang duren. Moet zeggen dat het wel een dag of 4 heeft geduurd voor ze het gewoon was. Ze was ook heel onrustig met haar armen en trok tuutje uit. Ik doe nu kousjes aan haar handjes zodat ze moeilijker tuutje kan pakken (geef nog borstvoeding en dan heb ik ook geen koude handjes tegen mijn buik). Deze week lukte het al 3 dagen om zelf in slaap te vallen als ik ze wakker weglegde dus gewoon wat vertrouwen hebben maar soms moest ik ook wel eens stoom afblazen als het moeilijk ging 😅 het komt wel goed!