12 Reacties

4 maanden geleden

Hoi! Misschien is het te stil in zijn parkje? Wij leggen altijd een Moonie bij hem met baarmoedergeluid. Dit helpt echt veel! Ligt hij los in zijn parkje? Wij leggen hem altijd wat vast met een tetra doek/lakentje of soms zelf in een lichte inbakerslaapzak van puckababy. Dit helpt wel om hem langer in zijn parkje te laten slapen. Ofwel toch last van krampjes? Je kan het parkje wat laten klikken door steuntjes te kopen voor onder de poten. Bij ons ligt er ook van doomoo een nestje in dat wat afhelt. Hopelijk ben je iets met deze tips! Succes!

4 maanden geleden

Wij leggen eerst een warmtekussentje in zijn bedje. Dat nemen we dan weg en dan ligt hij in een warm nestje. Soms laten we het kussen ook liggen en leggen we hem met zijn rugje ertegen… mss kan je het eens proberen? Wij denken dat onze baby dan denkt dat hij op ons ligt 😅 verder hebben we ook de moonie voor witte ruis

4 maanden geleden

Bij onze dochter toen wij ze in de box legde toen ze klein was heeft ze dat ook een tijdje gehad maar telkens als ik ze dan erin legde hield ik mijn hand op haat buikje en of hoofdje. En zogoed als altijd in geluid met tv of muziek of zo'n baarmoedergeluid. Als ik dan iets ging doen dan sliep ze er door.

4 maanden geleden

Reactie op Matinetteke

Hoi! Misschien is het te stil in zijn parkje? Wij leggen altijd een Moonie ...
Dank je wel voor de tips! We hebben het parkje hellend gezet. Hij heeft geen Moonie maar een otter die hartslag geluidjes maakt. Dit helpt soms maar niet altijd 🫤 Ik heb ook zo'n hellend nestje van Doomoo besteld nu. Ik twijfel of een inbakerslaapzakje iets voor hem is. Ik heb hem eens ingebakerd met zijn tetradoek maar na een kwartiertje werd hij gefrustreerd. Hij slaapt meestal met zijn armpjes in de lucht. 😅

4 maanden geleden

Reactie op JanaMrchrs

Wij leggen eerst een warmtekussentje in zijn bedje. Dat nemen we dan weg en ...
Bedankt voor de tip! Ik heb een warmtekussentje besteld!

4 maanden geleden

Reactie op diny824

Bij onze dochter toen wij ze in de box legde toen ze klein was heeft ze dat ...
Dank je voor de tip! Ik leg hem inderdaad stapje voor stapje in zijn parkje. Eerst met mijn hand nog onder zijn hoofd en mijn andere hand op zijn buikje, dan neem ik de hand onder zijn hoofd weg maar laat ik mijn andere hand nog even op zijn buikje. Soms lukt het dan wel maar als ik dan een kwartiertje weg ben, begint hij toch weer te huilen. 🫤

4 maanden geleden

Reactie op EDEP

Dank je voor de tip! Ik leg hem inderdaad stapje voor stapje in zijn parkje ...
Misschien is dit een beetje hard? Maar even laten huilen? Dar heeft toen ook wel wat geholpen bij mijn dochter

4 maanden geleden

Reactie op EDEP

Dank je wel voor de tips! We hebben het parkje hellend gezet. Hij heeft gee ...
Wij hebben er hier ook eentje die niet graag ingebakerd wordt, omdat hij graag met zijn armen omhoog ligt en/of beweegt. De slaapzakjes van puckababy ('piep' voor pasgeborenen) zijn een mooi alternatief om hen het gevoel van inbakeren te geven en toch hun armpjes vrij te kunnen bewegen! Wij hebben er helaas ook eentje gehad die plots niet meer in zijn park wilde slapen, enkel op onze arm.. het slaapzakje lijkt hem altijd wel wat meer rust te geven, dus wij zijn wel fan! Ik heb niet veel extra tips dan de tips die hier al gegeven werden helaas.. vokgens de vroedvrouw komt het vaak voor dat pasgeboren ons baby's liever op je slapen, omdat ze die warmte willen. We kregen nog de tip om op een andere manier de warmte te geven door bv. hand op de buik leggen (zoals hier al gezegd werd). Ons zoontje is nu 4 weken oud en we merken wel stilaan dat het opnieuw beter en beter gaat om blokken in zijn park of bed te slapen. We blijven het gewoon telkens opnieuw proberen.

4 maanden geleden

Love to sleep slaapzakje indien de baby graag armen boven het hoofdje heeft

3 maanden geleden

Reactie op Steph95

Wij hebben er hier ook eentje die niet graag ingebakerd wordt, omdat hij gr ...
Dank je voor de tip! Ik zal het slaapzakje eens opzoeken. Ik verwarm zijn parkje of bedje nu voor met een warmtekussentje en dat helpt ook al een beetje. Hij begint hier ook weer wat meer tijd in zijn parkje en wiegje door te brengen, ook al is het nog niet zoals voordien. De vroedvrouw zei bij ons dat het ook met zijn sprongetje van drie weken te maken kan hebben. Ons kindje krijgt enkel flesvoeding dus dan uit de groeispurt zich blijkbaar vooral in huidhonger. Misschien speelde dat bij jullie ook mee. 😉

3 maanden geleden

Reactie op EDEP

Dank je voor de tip! Ik zal het slaapzakje eens opzoeken. Ik verwarm zijn ...
Oh bedankt om dit nog even te delen! Ons zoontje krijgt ook enkel flesvoeding, dus de huidhonger zou ook wel eens kunnen kloppen hier 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Steph95

Wij hebben er hier ook eentje die niet graag ingebakerd wordt, omdat hij gr ...
Ik bedoelde met mijn inbakerslaapzakje ook die van puckababy dus 😉. Wij hebben alle slaapzakken van puckababy en zijn daar enorm tevreden over. Het geeft hen inderdaad het gevoel dat ze wat 'vast' liggen maar toch nog vrij kunnen bewegen. 👍 Grote fan hier!