24 Reacties

één maand geleden

Geven jullie borstvoeding? Want mijn dochter van 7wnk oud krijgt hysterisch als ze beseft dat ze niet meer in men armen ligt. Heeft iemand een goude tip? Groetjes!

één maand geleden

Reactie op SierlijkeKlaver867444

Geven jullie borstvoeding? Want mijn dochter van 7wnk oud krijgt hysterisch ...
Ik geef ook borstvoeding maar niet echt problemen mee om ze weg te leggen als ze slaapt.. Ze raden wel aan om ze half slapend of wakker weg te leggen dat ze idd niet in paniek zijn als ze ergens anders wakker worden.. doet ze dit al altijd of maar recent? Want anders kan het nu ook even een fase zijn dat ze gewoon dicht en veel bij jou wilt zijn

één maand geleden

Reactie op LiezeD94

Ik geef ook borstvoeding maar niet echt problemen mee om ze weg te leggen a ...
Oh oke, je idd nu dat je het zegt ze doet het recent. Misschien een sprongetje dat ze doormaakt. Dankje wel voor jouw reactie

één maand geleden

Hier meisje van 8w moet ik ook altijd in slaap wiegen of voeden overdag. Ze slaapt overdag maar kort in apart nestje of kinderwagen. ze slaapt langer in de draagzak. ´s ´nachts slaapt ze deels in cosleeper deels op mij of in maternale houding (ik geef borstvoeding, dan kan dit). Ze zal dit stilletjes aan wel leren naarmate ze ouder wordt. Ik probeer wel af en toe om ze semi wakker in bedje te leggen, al is het maar 5min zodat we dit stilletjes aan leren maar ik moet toegeven dat ik ze snel weer bij mij pak als ze wil wenen omdat ik graag heb dat ze wel degelijk slaapt en niet in de stress schiet.