7 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb je een vriendschapverzoek gestuurd dan kan ik je mijn nr geven, je mag het via whatsapp sturen
5 maanden geleden
Oei die foto is erg gepixeld, ik kan het niet goed lezen. Belangrijke regels omtrent die kweekjes:
- Als het echt niet goed is, worden artsen vaak telefonisch op de hoogte gebracht door het labo. Moest het dus ernstig zijn, had je je arts waarschijnlijk wel al gehoord.
- Veel waarden zijn als zwangere afwijkend. Als het in het rood staat, hoeft het dus niet per se abnormaal en al zeker niet gevaarlijk te zijn. Er zijn heel wat zwangere vrouwen die gedurende hun zwangerschap met blaasontstekingen en vaginale schimmels sukkelen, daar wordt vaak geen zaak van gemaakt.
Maak je dus zeker geen zorgen. Ik zou maandag eens bellen en wat uitleg vragen :) Als het kwaad kan voor de baby zou je wel al telefoon gekregen hebben, je arts moet die resultaten gezien hebben voor ze online komen.
Dus: geen zorgen! ^^
5 maanden geleden
Als het echt niet ok茅 is bellen ze je normaal gezien. Indien je twijfelt kan je natuurlijk ook altijd zelf even bellen. Bij mij was er ook iets positief maar dat zou nie erg zijn en wordt niet behandeld tijdens de zwangerschap. Dus moet het zo laten en goed water drinken en plassen :)