8 Reacties

2 maanden geleden

Hey, onze baby is 7 weken en heeft dit ook gehad maar vroeger rond de 2 weken begon dit. Sinds 2 weken is dit vanzelf gestopt maar rond 6 weken zitten ze in een huilpiek vanaf 8 weken neemt dit vanzelf af. Wij wandelden veel rond met haar zodat ze kon rond kijken een warm kersenpit kussen op buik hielp ook en wandelen in de draagzak. Een ritje in de auto was iets was altijd wel hielp na 15min viel ze vanzelf in slaap. Maar je moet er eigenlijk gewoon door het wordt beter😄 Succes!🤞

2 maanden geleden

Bij ons was dat ook al veel sneller. Soms een uur, soms 3u, eenmalig zelfs eens 7u lang. Ons zoontje is nu 11 weken en is nog steeds zo goed als elke dag helaas... Dat huiluurtje moet je echt gewoon doorkomen, weinig dat echt helpt. Soms helpt het ene, soms het andere, soms ook helemaal niks. Badje helpt bij ons ook niet, aangezien hij heel boos wordt van afdrogen en kleren terug aandoen, dus badje geeft geen rust, integendeel. Wij geven dus nooit 's avonds een badje.

2 maanden geleden

Hier ook!! Ons zoontje van 7 weken heeft dit ook altijd in de avond rond 18-19u soms valt hij dan 5min in slaap en krijg hem erna dan ook niet meer getroost… en uiteindelijk heeft hij dan gewoon honger en geef ik een klein flesje.. erna slaapt hij vaak 5-6uur. Dus hier is het elke avond ook even doorbijten

2 maanden geleden

Exact hetzelfde hier met ons zoontje van 9 weken! Ook ontroostbaar 😔 Wel "fijn" om te lezen dat dit herkenbaar is.

2 maanden geleden

Zelf proberen rustig te blijven, baby´s voelen emoties en sferen goed aan zeggen ze. Hier helpt rondwandelen en rustige muziek (+meezingen) wel, maar vaak moet je er ook gewoon door.

2 maanden geleden

Reactie op Eskimooo

Bij ons was dat ook al veel sneller. Soms een uur, soms 3u, eenmalig zelfs ...
Ben blij dit te lezen. Ons zoontje is 10 weken en heeft vrijdag van 12u tot 20u gehuild. Af en toe wat rustiger tijdens eten en rondwandelen maar nog steeds met gezeur. Je begint je dan zorgen te maken dat er iets mis is, maar de dag erna was hij gewoon weer zichzelf... Vind dat wel zwaar als ouser. Hij kan zo luid huilen en ik maak me snel ongerust.

2 maanden geleden

Heyhey, wel eens van sprongetjes gehoort? er zijn bepaalde weken waar baby's zich ontwikkelen en nieuwe dingen leren. hun hersenen krijgen dan een soort van nieuwe update. dit is een stress volle periode voor hun omdat ze dan veel prikkels binnen krijgen en moeten verwerken. zewillen dan vaker aan de borst liggen of liefst de hele dag bij mama/papa zijn. in het boek Oei ik groei kan je hier alles overlezen. ik heb hen namelijk ook en vind het zeer interessant. zeker een aanrader. mss kan je dan de huilbuien meer plaatsen.

2 maanden geleden

Reactie op Eskimooo

Bij ons was dat ook al veel sneller. Soms een uur, soms 3u, eenmalig zelfs ...
Zou het krampen zijn? Of gewoon huilen voor niets?