8 Reacties

3 maanden geleden

Kan zijn dat hij in een groeispurt zit. Even doorbijten, kan pittig zijn

3 maanden geleden

Hey! Mijn kindje had dit ook rond zijn 5 weken. Ik werd er zelf heel triestig van. Elk wakker moment was hij boos, triestig of gefrustreerd. Dat is na een paar dagen vanzelf overgegaan en opeens kon hij daarna glimlachen en zich al wat langer focussen op gezichten en objecten. Ik denk dat dit dus een groeispurt of sprongetje was.

3 maanden geleden

Gaat het ondertussen al een beetje beter met je baby'tje?

3 maanden geleden

Reactie op EDEP

Hey! Mijn kindje had dit ook rond zijn 5 weken. Ik werd er zelf heel triest ...
Hier morgen 5 weken maar wat een beproeving heb er zelf pijn van hem zo te zien,,en door àlles oververmoeid

3 maanden geleden

Reactie op marabillie

Hier morgen 5 weken maar wat een beproeving heb er zelf pijn van hem zo te ...
Snap ik! Ik vond het zelf mentaal ook heel zwaar toen. Altijd als hij wakker was, was hij aan het huilen. Van tummy time of rustig contact zoeken was totaal geen sprake meer. De moed zakte mij ook in de schoenen ... maar dan opeens van dag op dag was het weer beter en zijn nieuwr glimlach maakte het allemaal de moeite waard. Maar ik begrijp echt dat je het nu moeilijk hebt. Ik vond het ook zo zwaar.

2 maanden geleden

Reactie op EDEP

Gaat het ondertussen al een beetje beter met je baby'tje?
Ja nu is het veel beter! Dus het zal idd een sprongetje geweest zijn 🙈

2 maanden geleden

Hoevaak huilt jullie kindje zo per dag? Ik vind dat ons zoontje toch nog veel huilt. Hij is nu 7 weken. Ik weet dat we in de huilpiek zitten, dus hopelijk snel beterschap. Ik vind niet dat wij een blije baby hebben momenteel. Hij kan wel lachen en "vertellen" maar evenvaak zit hij te huilen, zonder dat er een reden toe is.

2 maanden geleden

Reactie op Valochie

Hoevaak huilt jullie kindje zo per dag? Ik vind dat ons zoontje toch nog ve ...
Ons zoontje is vandaag 8 weken en hij heeft 's avonds ook nog zo zijn huiluurtje en kan soms overdag ook heel prikkelbaar zijn door de krampjes. Ik trek mij op aan de goede momenten met de glimlachjes en het gebrabbel ook al mogen die er meer zijn. Ik ben vooral blij dat zijn huilbuien niet meer ontroostbaar zijn 😉