3 Reacties

10 maanden geleden

Hey ik weet niet of het juist zelfde is als jou maar Ik huil wel meer dan voor mijn zwangerschap… maar er is wel meestal toch een reden…. Zoals mijn peuter krijgt nieuwe tandjes en slaapt ‘s nachts zo goed als niet… 2-3 uren gewoon wakker en ik moet kan niet slapen voor 3 uren aan stuk een reden dat ik echter van moet huilen … maar ik zou anders niet zo snel huilen als nu…

10 maanden geleden

Bij mij is er ook wel altijd een reden. Meestal zelfs het gevoel dat ik mezelf niet meer ken! Ik voel me soms een beetje gevangen in mijn lichaam ofzo.

10 maanden geleden

Reactie op cabo93

Bij mij is er ook wel altijd een reden. Meestal zelfs het gevoel dat ik mez ...
Ahh die gevoel ken ik ook… en ik heb vooral ‘s nachts last van… je bent zeker niet alleen… ik ken er nog mensen die dat hadden bij hun zwangerschap… maar uiteindelijk toch tot einde alles goed verlopen :) dat motiveerde mij ook… en bij de eerste zwangerschap had ik ook gevoel van gevangen… en dacht ik hoe haal ik het tot einde… maar nu weer zelfde gevoel en deze keer nog intenser… zelfde gevoel van hoe haal ik het tot juli vol… met zo gevangen gevoel… Ik kreeg advies om meer water te drinken en niet plat te liggen op mijn rug of links aan je zijkant van je hart… dat zorgt voor meer benauwdheid… dit klein beetjes helpen wel… ook al is dit meer in het mind een beetje …