5 Reacties

7 maanden geleden

Dat hangt af van je type polis die je bij dkv hebt. Als een eenpersoonskamer is inbegrepen in de polis komt dkv normaal tussen in de extra supplementen die de dokters aanrekenen op een 1 persoonskamer. Enkel het eten van je man, zeepjes etc worden niet vergoed. Maar best onderhoren wat voor polis je hebt.

7 maanden geleden

Normaal gezien is dat bij DKV volledig in orde dacht ik. Gewoon bij aanmelding je kaart van DKV afgeven en dan wordt alles automatisch geregeld. Zij betalen meteen de factuur en jij moet enkel de eventuele meerkosten betalen waarin ze niet tussen komen.

7 maanden geleden

Polis goes nalezen. Wij hebben ook dkv maar voor een 1-persoonskamer zal er toch een deel van de kosten o voor ons eigen rekening zijn

7 maanden geleden

Reactie op Linest24

Normaal gezien is dat bij DKV volledig in orde dacht ik. Gewoon bij aanmeld ...
Hangt van je polis af hoor. Zeker niet vanuit gaan dat een 1 persoonskamer is inbegrepen want dan draai je zelf op voor alle supplementen.

7 maanden geleden

Eens navragen bij de verzekering zelf. Hier ook een hospitalisatie via het werk (dvv) en een 1persoonskamer zit in de polis maar ik moet het factuur wel zelf voorschieten want die extra zit bijvoorbeeld niet in mijn polis