3 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb bij momenten ook een hele hoge hartslag. Vooral in rust (als ik in mijn bed lig) kan ik daar ook heel benauwd van worden... Desondanks heb ik altijd een veel te lage bloeddruk. Ik besprak dit ook al een paar keer maar dit komt blijkbaar omdat je lichaam tot wel een liter meer bloed moet rondpompen tijdens de zwangerschap en is dus normaal en kan geen kwaad. Maar feel ya, het is eng!

5 maanden geleden

Mijn hartslag in rust is ook vaak rond de 100 en dat is geen probleem volgens de gynaecoloog omdat we nu ook meer bloed rondpompen moet ons hart wat extra werken :) Maar ik pak wel na elke inspanning wat rust 😅 ben niet meer aan het werk en merk dat als ik een halve vaatwas geleegd heb ik toch even nood heb aan een korte pauze 🙈 Heb wel veel last van vocht in mijn voeten en benen wat alles dat rechtstaand is wat lastiger maakt en tegenwoordig ook weer veel last van zure oprispingen dus alles met naar beneden bukken is ook minder tof.. ik ben nu 37weken en slaap ook slecht dus alles van inspanning is eerlijk gezegd wat teveel 🙈

5 maanden geleden

Ik heb dit al van rond de 30 weken.. nu 36 weken en het word steeds vaker en langer.. niets aan te doen idd. Ik vind dit ook een heel vies en akelig gevoel... En ken dit niet van mijn 2 eerdere zwangerschappen... Vooral na het eten heb ik hier echt last van.. De laatste loodjes wegen het zwaarste.... 💪🏼