196 Reacties

7 maanden geleden

28 weken en 8 kilo. Gaat iets minder snel nu omdat ik minder veel kan eten door meer druk op mijn maag en heb ook geen cravings meer, trimester 2 wel heel hard 🙈

7 maanden geleden

29 weken en 12 kilo 😬

7 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

28 weken en 8 kilo. Gaat iets minder snel nu omdat ik minder veel kan eten ...
Ah goed om te horen dat het in het 3de trimester verminderd 😅

7 maanden geleden

Geen idee.. ik heb me letterlijk een keer gewogen rond 16 a 18w uit nieuwsgierigheid. Was toen +4kg geloof ik. Ik moet me nooit wegen bij de gynaecoloog en eigenlijk vind ik dat heel goed zo (weeg me sowieso weinig). Baby doet het goed en ik voel me goed. Gewicht is helemaal niet belangrijk dan! 🙂

7 maanden geleden

26+3 en 8kg erbij

7 maanden geleden

25 weken en +7kg

7 maanden geleden

Hier 27+3 en 6,5kg bijgekomen. Ik probeer niet meer dan 1 keer per week op de weegschaal te gaan staan. :-P Bij mijn gyn nog geen enkele keer op de weegschaal moeten gaan staan.

7 maanden geleden

26w3d +3kg, had ervoor al wat overgewicht dus blij dat het nu wat onder controle blijft

7 maanden geleden

26w +7,5kg

7 maanden geleden

Reactie op Kattenloverke

Geen idee.. ik heb me letterlijk een keer gewogen rond 16 a 18w uit nieuwsg ...
Je hebt geluk dat je gynaecoloog je niet weegt. 😊 Ik vind het altijd zo’n moment waar je beoordeelt wordt obv wat de weegschaal zegt. En ik weet nog dat ik de eerste keer zei van oei ik ga mijn schoenen uitdoen dan etc (om niet zwaarder te wegen dan nodig). En dan zei de gynaecoloog of de vroedvrouw van « het is geen dieet he, zwanger zijn is niet diëten blabla ». Maar eerlijk gezegd voelt het toch een beetje als de weight watchers elke keer 😂😂

6 maanden geleden

28 weken , +9 kilo 😬

6 maanden geleden

29 weken en 14 kg 🫣🫣 (had ik bij mijn eerste zwangerschap ook en was er nog 2/3 weken alweer af ..;))

6 maanden geleden

29 weken en 3 kilo vermagerd wegens een zware maagontsteking en nierstuwing. Ons kleintje komt wel nog bij tot nu toe hopelijk blijft dit ook zo. Binnen twee weken terug op controle om te kijken als ze goed groeit nog met het weinige dat ik kan eten. (Op dit moment eet ik 2 x per dag en heb ik een gastric bypass)

6 maanden geleden

27 weken en + 10 kilo. Om te bleiten vind ik persoonlijk

6 maanden geleden

Reactie op U L

29 weken en 14 kg 🫣🫣 (had ik bij mijn eerste zwangerschap ook en was er n ...
Idem 28w5d 15kg 🫄🏼💁🏼‍♀️

6 maanden geleden

26 weken en bijna 9kg 🫣

6 maanden geleden

29weken en 6kg

6 maanden geleden

30 weken en terug op startgewicht. In begin afgevallen wegens misselijkheid en nu terug op begin startgewicht

6 maanden geleden

30 weken en 11kg erbij

6 maanden geleden

29 weken en 11 kilo bij