196 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Evelienvk52

bijna 17 weken en +5... ik word wel een beetje ongerust als ik die cijfers ...
hier ook 5 kilo en 17 weken. gelukkig blijf ik wel al een week of 4 stabiel maar ik probeer dan ook niet meer aan elke craving toe te geven want anders loopt het denk ik uit de hand 😄

9 maanden geleden

Reactie op Evelienvk52

bijna 17 weken en +5... ik word wel een beetje ongerust als ik die cijfers ...
20 weken en +6kg nu 🙃 kom juist van mijn gynaecoloog en ze zei "oh je bent nog niet veel bijgekomen" dus denk dat je je geen zorgen moet maken!

9 maanden geleden

Op 16 weken was ik geloof ik 4 kg zwaarder dan bij aanvang. Nu ben ik 19 weken ver en nu durf ik gewoon niet meer op de weegschaal te staan. Het lijkt alsof ik hetzelfde gebleven ben, maar ik ben gewoon zo bang om komende weken dat alsmaar stijgend gewicht te zien 😕. Ik heb het er wel een beetje moeilijk mee.

9 maanden geleden

Reactie op mamawens2024

Op 16 weken was ik geloof ik 4 kg zwaarder dan bij aanvang. Nu ben ik 19 we ...
Ik ook zoiets 😟

9 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

20 weken en +6kg nu 🙃 kom juist van mijn gynaecoloog en ze zei "oh je bent ...
Bij mij vond ze wel iets te maar toch wel ok moet oppassen een beetje zei ze 😟

9 maanden geleden

Reactie op Mehak

Bij mij vond ze wel iets te maar toch wel ok moet oppassen een beetje zei z ...
Oei.. Maar ik ben mijn zwangerschap wel begonnen met juist geen ondergewicht. Ik las ondertussen al dat het dan normaal is dat je wat meer bij komt. Misschien daarom dat ze vond dat ik nog niet veel was bijgekomen.. Hoewel een vriendin van mij 20kg is bijgekomen tijdens haar zwangerschap en zij is eigenlijk ook altijd slank gebleven en dat was ook altijd oké volgens de artsen.. Zal wat afhangen van je totale gewicht misschien en van persoon tot persoon 🤷🏼‍♀️

9 maanden geleden

19 weken +3,5 kg

9 maanden geleden

Ik ben eerst 2kg afgevallen en nu 4kg meer dan mijn startgewicht. Nu bijna 20w ❤️ Ik kwam eerst heel traag bij maar nu gaat het toch wel vlotjes dus hoop dat dit maar tijdelijk is en niet voor de rest van de zwangerschap aan dit tempo zal toenemen 🙈

9 maanden geleden

Reactie op mamawens2024

Op 16 weken was ik geloof ik 4 kg zwaarder dan bij aanvang. Nu ben ik 19 we ...
Toch op de weegschaal durven staan vanmorgen 😅 19+2 weken: +5kg Dus tegenover 16 weken (4kg) niet meer veel bijgekomen. Dat stelt me een beetje gerust. 😇

9 maanden geleden

+3,5kg ongeveer, vandaag 19+1... op zich wel blij want bij de vorige meiden was ik al meer dan 10 kg erbij 😅😅😅

9 maanden geleden

Ondertussen 19+5: 3,3 kg erbij. Dit is niet zo veel en ben redelijk slank. Denken jullie dat ik nu snel veel ga bijkomen? Of hoe komt dat sommige snel bijkomen en anderen niet?

9 maanden geleden

Reactie op Imke1991

Ondertussen 19+5: 3,3 kg erbij. Dit is niet zo veel en ben redelijk slank. ...
opt einde de laatste 2 maanden gaat het wel veel sneller vind ik 😅 benieuwd deze keer 😅😅

9 maanden geleden

Reactie op nahlie

opt einde de laatste 2 maanden gaat het wel veel sneller vind ik 😅 benieuw ...
Ja ik ben ook benieuwd! Ik ben ook heel bang voor striemen :( ben wel al 32 en mijn mama heeft ze na 2 kinderen niet gekregen. Maar wij zijn wel 4 weken te vroeg geboren…

9 maanden geleden

hier nu ondertussen 20+4 weken en ben vanaf begin tot nu +4kg ben vooral benieuwd naar het einde toe🙈

9 maanden geleden

Reactie op Imke1991

Ja ik ben ook benieuwd! Ik ben ook heel bang voor striemen :( ben wel al 32 ...
ik ben 34 en mijn 3e zwangerschap ☺️ mijn mama heeft nix striemen.. ik kreeg er na de bevallingen.. heel gek.. mijn dochter was al 4 maand oud toen de eerste doorkwamen. bij de 2e ook enkele en dus ik verwacht er nu ook wel terug enkele. maar op zich Cava wel.. die waren echt super paars toen ze er doorkwamen. maar nu zie je er bijna niets meer van. zo licht ze zijn geworden ☺️ ik voel ze nog wel en soms jeuken ze al eens.. maar ik vind het allemaal best oké zo. moesten ze nu zo paars blijven zou ik het erg vinden 😅

9 maanden geleden

18 weken 6kg

9 maanden geleden

20 weken +3,5 kg

9 maanden geleden

19 weken en 3 kg

9 maanden geleden

19 weken en +5kg 🥲

9 maanden geleden

Ik woog 66kg en nu 70kg. Dus op 18 weken 4 kg bijgekomen. 🙈🩵