196 Reacties

9 maanden geleden

op 18 weken ongeveer 900 gram

9 maanden geleden

18 weken en 1,5 kg bij

9 maanden geleden

Reactie op nahlie

neet... ik was al dikke 10kg bij , bij m'n 1e en 2e 😅😅
Hoeveel was je totaal bijgekomen dan ? Want in maak mij zorgen voor het einde toe… 😳

9 maanden geleden

Reactie op nahlie

16w5 en bijna +2kg. wel een verademing na 2 zwangerschappen met immense g ...
Juist zelfde maar wel 5-6kg bijgekomen en nog 2 dus valt goed mee en is normaal

9 maanden geleden

Een goeie 14 weken ver hier en ik heb me nog niet gewogen. Ik weeg me sowieso maar zelden en ik heb niet de behoefte om dit nu wel te doen, bij de gyn ook niet moeten doen. Ik merk wel dat ik een buikje krijg en ik eet zeker voldoende dus het zal wel goed zitten denk ik dan.

9 maanden geleden

20 weken en 7kilohalf bij !

9 maanden geleden

17+4 en 1kg bij t.o.v. mijn startgewicht. Ben wel in week 12 1,5kg afgevallen dus eigenlijk zijn er van week 14 tot nu 2,5kg bij. :-P Ik heb 3 jaar geleden een maagverkleining laten doen dus ik moet sowieso opletten dat ik genoeg eet zodat het kindje genoeg stoffen binnen krijgt. En ik weet dat mijn gewichtstoename 'normaal' is. Maar het blijft mentaal toch een dingetje. :-P

9 maanden geleden

Reactie op Mehak

Hoeveel was je totaal bijgekomen dan ? Want in maak mij zorgen voor het ein ...
bij de eerste meer dan 30 kg , bij 2e meer dan 20 kg.. gaat er nadien wel af hoor , heeft wel een dik jaar geduurd maar zolang de baby gezond is

9 maanden geleden

Nu 16 weken ver, viel eerst wat af door de misselijkheid en nu pas beginnen bijkomen. Momenteel +0,6 kg t.o.v. startgewicht.

9 maanden geleden

17w + 1 kg

9 maanden geleden

Hier 17w4d en terug op mijn startgewicht ☺️ 2 kg afgevallen tot 12 weken en nu terug erbij.

9 maanden geleden

ik ben 18 weken en ik ben 4 kg af. niets bij dus 😁

9 maanden geleden

18w+1d 86,7 ik ben zwanger geraakt met 86,6 dan ben 2 kilo’s afgevallen en nu heb ik die 2 kilos bijgekomen🤭 dus eigenlijk maar 100 gr

9 maanden geleden

links : 6 weken zwanger, recht : 16 weken zwanger. +5 kilo 🫠

9 maanden geleden

17 weken : 1kg bij maar wel al een mooi buikje!

9 maanden geleden

21 weken en 4kg erbij

9 maanden geleden

bijna 17 weken en +5... ik word wel een beetje ongerust als ik die cijfers hier zie, dus voor het evenwicht een keer iemand die al wat meer bij kwam...

9 maanden geleden

Reactie op Evelienvk52

bijna 17 weken en +5... ik word wel een beetje ongerust als ik die cijfers ...
hey Evelien, ik sluit me aan bij jou. 😁 Vandaag 19 weken en +7 intussen.🤰

9 maanden geleden

Reactie op Evelienvk52

bijna 17 weken en +5... ik word wel een beetje ongerust als ik die cijfers ...
hey Evelien, ik sluit me aan bij jou. 😁 Vandaag 19 weken en +7 intussen.🤰

9 maanden geleden

Reactie op Zoë2024

hey Evelien, ik sluit me aan bij jou. 😁 Vandaag 19 weken en +7 intussen.🤰 ...
20 weken en +6, laatste week niets meer bijgekomen dus hoop wel een beetje dat het nu niet zo snel gaat als de weken hiervoor🙈