6 Reacties
2 maanden geleden
Ik zou het er gewoon meteen uithalen, nee is nee toch? Ik zou ook proberen uit te leggen waarom je dat niet wilt. Honing is bijvoorbeeld ongezond voor baby’s jonger dan 1 jaar ivm een bacterie die erin kan zitten (als ik het goed onthouden hebt). Je kunt ook zeggen dat er gewoon nieuwe inzichten zijn door onderzoek en je die graag wilt volgen. Je kunt desnoods deze laten zien of doorsturen. In de middelste deden ze dingen ook anders maar ja, toen ging er ook veel meer kinderen dood. Tijdens veranderen toch? Zij willen toch ook geopereerd worden met kennis van nu en niet van 30 jaar geleden? Ik denk als je dat goed, rustig kan uitleggen dat het beter werkt. Ze moeten echt snappen waarom je dingen anders doet…
2 maanden geleden
Ik zou er niet te veel woorden aan vuil maken. Gwn zeggen dat nee ook effectief nee is. Dat ze je wensen moet respecteren. Zij heeft haar kans al gehad met haar kind(eren). Nu is het aan jou om het op jou manier te doen!
2 maanden geleden
hey,
ik vind dit ook zo moeilijk.
mensen moeten gewoon weg respect tonen.
maar ja ze hebben allemaal een mening.
ik heb enkele keren een kleine uitbranders gehad, en dan nog blijven sommige mensen verder doen.
het maakt je soms ook onzeker.
mss moeten we wat harder NEE zeggen.
ik weet het anders ook niet. 🥲🥹
2 maanden geleden
Ik begrijp je zo goed, heb hetzelfde probleem met mijn schoonouders.
Nu heb ik hen daarmee een aantal weken geleden geconfronteerd en zij pikten dat absoluut niet. Had altijd een goede band met hen, maar hen wijzen op grenzen, werd hen onmiddellijk teveel! Zodus… ik heb geen goeie raad voor jou want bij mij is het helemaal ontploft. En eerlijk gezegd is het nog vervelender om zo’n erge ruzie te hebben, dan mezelf constant te storen aan hun gedrag.
We gaan proberen nog eens te praten….
2 maanden geleden
Dat nogmaals zeggen.
Dat je dat niet fijn vind en zo'n meningen negeren.
Ik heb het 1 keer gehad en nadien gezegt als je mijn opvoeding/mening niet wil respecteren is het heel simpel maar dan wil ik niet dat je mijn docheter nog ziet sorry.
Ik ben de mama niet jij ik beslis.