Ik heb vrijdag een curretage gehad. Volgens de gynae goed verlopen. Enkel dezelfde dag bloedde ik, verder niet meer. Ik was daarna vooral ziek van de narcose. Doodmoe, heftige hoofdpijnen, niet op benen kunnen staan. Heb dus dagen in me bed en zetel gelegen.
Vandaag was ik gaan werken. Plots voelde ik heftige krampen in onderbuik, onderrug doortrekkend naar mijn anus zelfs en benen. Ik begon ook plots donkerrood bloed te bloeden.
Dit heb ik niet meegemaakt na mijn eerste curretage.
Ik belde voor de zekerheid naar het ziekenhuis afdeling gynaecologie om te vragen of dit normaal is. Ze zeiden onmiddelijk dat dit niet normaal is en ik naar de spoed moet. Deed ik dan ook.
Bloed en urine onderzoek goed... Jah , dat wist ik zo ook wel. Ik wil weten wat er in me baarmoeder aan de hand is. Geen gynae aanwezig , wel aan de lijn gehad. Ze zei dat dit moet onderzocht worden maar ze sturen me een kat, want zij willen die verantwoordelijkheid niet nemen. Ik moet maar naar mijn eigen gynae of het zieke huis waar het gebeurde... Mijn gynae op verlof tot 2 januari, plus ik vertrouw die voor geen haar, ik ben per toeval bij haar beland en wou er sowieso nooit meer heen. Ik ga morgen alsnog proberen in het ziekenhuis waar ik me nu bevind een afspraak te fixen. Ik wil weten wat er hier aan de hand is.
Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt ? Bleken er complicaties of was er niks aan de hand ?? Mss gewoon eerste maandstonden die heel veel pijn doen ??? Of mss weefsel achtergebleven ? Ik word zot van de onwetendheid. Dit blijft prexies eeuwig aanslepen... Ik ben op... Wil het afsluiten, maar steeds gebeurd er weer iets.