7 Reacties
10 maanden geleden
Oh wat vreselijk. Ik heb nooit een curetage gehad, maar bij mij tweede miskraam wel hevige pijnen. Ben toen naar de spoed gegaan omdat ik bang was voor een ontsteking, maar dat was gelukkig niet het geval. Heb toen sterke pijnstillers gekregen. Ze konden geen oorzaak vinden. Hopelijk bij jou alles in orde. Ik zou in jouw geval ook echt naar de spoed durven gaan als het onhoudbaar wordt of als je ongerust bent voor blijvende schade. Hopelijk kan je het snel afsluiten. Veel liefs!
10 maanden geleden
Net onderzoek gehad. Ik heb een mola. Het is nog lang niet gedaan. Zit vol met weefsel en bloed en mag 6 maand iets zwanger worden. Wekelijks bloed prikken om hcg daling te controleren. Binnen twee weken terug controle want er bestaat een kans dat ik een derde curretage moet. 😭😭
10 maanden geleden
Reactie op Miever
Ohneen wat erg! Hoe gaat het nog met je?
Hadden ze dit niet opgemerkt bij ...
Nee, die gynae zei dat alles perfect verliep, ik ni op controle moet en dak direct terug zwanger mocht worden... Deze gynae waar ik nu bij was schrok als ik zei dat ik geen verdere controle kreeg. En kmag al zeker ni terug zwanger worden de komende 6 maand.
Tis wel wa veel ja, kga ni liegen, kben op, kzit erdoor. Het stopt niet. Er is maar zoveel dat een mens kan dragen.
❤️🩹
10 maanden geleden
Oh wat erg! Zo'n slechte begeleiding!! Dat ze dit niet hebben gezien 😔
Is er dan een mogelijkheid om na die lange 6 maand met iui te starten? Om dit beter te controleren? Of je op te volgen? Ik duim mee dat je in 2024 een zorgeloze zwangerschap tegemoet mag gaan 🍀🤞 maar nu hopelijk een rap herstel en duidelijke goeie communicatie! Kopop, verlies je wilskracht niet❤️