Ik ben ten einde raad.. mijn moederhart breekt als ik mijn baby zo zie leiden.. hij heeft continu hele tijd hevige krampen en pijn zelfs tijdens het drinken.. ben al van 2 keer voeding veranderd ook op aanraden van mijn vroedvrouw.
In het ziekenhuis gaven ze Nan daarna overgestapt naar Nutrilon profutura en nu sinds een week Nutrilon Omneo en is precies vele erger geworden 😔 mijn baby zijn stoelgang was altijd goed maar na Omneo is het gestopt en heeft hij 2x diarree gekregen waarvan ikzelf moest stimuleren. Ik heb volgende week een afspraak bij de kinderarts maar ben benieuwd wat ze gaan zeggen en gaan doen. Wat kan ik meer doen?
Bij ons ook altijd last van krampen en huilbuien voor ze begint met drinken en tijdens het drinken.. sinds vandaag wou ze zelf niet meer drinken tegen 17 u had ze maar 180 gedronken en hebben we besloten naar het ziekenhuis te gaan , ze hebben haar zelf proberen te voeden met eerst een huilbui van 30 minuut erna toch 120 gedronken.. 😢 morgen komt de kinderarts eens langs..
Mss heeft ze last van koemelkallergie ? Je kan een dieet volgen als je borstvoeding heeft en speciale flesvoeding ook voor koemelkallergie wij hebben dit nu ook gedaan
Ik ben ook aan het denken of dat ze koemelkallergie heeft😕 hebben ze dit b ...
Nee we hebben het niet getest gwn op aanraden van de apotheek veranderd en nu heeft ze geen last meer van roodheid ens sinds ze koemelk vrij drinkt, wij waren al meer dan een maand aan vechten telkens met haar voor dat ze toch drinkt…