5 Reacties

2 maanden geleden

Hoeveel welen geleden ben je bevallen? Ik heb het geplaatst op 8 weken postpartum en helemaal geen pijn pas erna krampen en in de avond super veel pijn maar na een dag of 2 over. Maar ze raden aan 1uur voor je afspraak dafalgan te pakken

2 maanden geleden

Reactie op IzzyR

Hoeveel welen geleden ben je bevallen? Ik heb het geplaatst op 8 weken post ...
Ik ben 3 maand geleden bevallen , maar heb pas net mijn regels gehad daarmee dat dit later is 馃檲. Oooh dan zal ik mijn dafalganneke zeker nemen 馃檲

2 maanden geleden

Ik heb 7 weken postpartum een spiraal laten plaatsen. Door de zwangerschap/ bevalling is je baarmoederhals iets breder geworden waardoor de spiraal inbrengen geen/niet veel pijn meer doet. Na het plaatsen heb ik lichte krampen gekregen. Te vergelijken met menstruatie krampen. Voor de rest geen laat gehad. Ik zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was.

2 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Ik ben 3 maand geleden bevallen , maar heb pas net mijn regels gehad daarme ...
Ja geen zorgen! Komt in orde gaat normaal niet veel pijn doen馃┓

MOD

茅茅n maand geleden

Dag Astrid, een spiraal word meestal geplaats het moment dat je jouw menstruatie heeft omdat je baarmoederhals dat wat "opener" staat. Normaal doet het plaatsen geen pijn, je kan enkel een korte krampgevoel ervaren dus zou zeker geen stress ervoor hebben ;) het komt goed! Ikzelf heb hem enkele weken geleden geplaatst en heb er geen last van. Enkel af en toe kleine krampen gehad zoals menstruatiepijn. Als ik jou was praat er ook over met de gynaecoloog die zal je gerust kunnen stellen :) Veel succes!