9 Reacties
5 maanden geleden
Ik net andersom, van 3 a 4 u wakker iedere nacht; en niet meer kunnen slapen, ik ben nu 33 weken en is al een tijd zo ;, ik wiy dat ik es wat langer kon slapen 💤
5 maanden geleden
Reactie op Sielvl
Bloeddruk misschien eens nemen? Vanaf 140/90 is er kans op zwangerschapsver ...
Daarstraks heb ik die even genomen maar doe was 10/7. Dus vrij goed want hebt altijd wat aan de lage kant gehad. Ze hebben naar nooit een spel van gemaakt.
Voel me zo wat aan de grieperige kant precies. Koorts heb ik ook niet.
5 maanden geleden
Ik heb dit rond 33 weken ook eens een dag gehad. Koortsachtig maar geen effectieve temperatuur, hele dag lusteloos, zelfs wat spierpijn. Toen echt de hele dag en nacht geslapen, kon niets anders en dafalgan genomen omdat gyn toch koorts wij uitsluiten en dag erna was alles terug normaal...
5 maanden geleden
Herken het een beetje, maar niet zo erg als jij.
Ben 36 weken ver en ben ook al een paar dagen zeer moe en moet regelmatig gaan liggen.
Ben benieuwd of het weer een fase is, of dat het echt zo blijft tot de bevalling.
5 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Herken het een beetje, maar niet zo erg als jij.
Ben 36 weken ver en ben o ...
Het is terug een beetje beter. Maar moet zeggen dat de dag erna ik dit bericht heb gepost, zijn bij mij de hele harde oefenweeën begonnen die echt leken op echte weeën. Maar er volgt tot op heden geen ontsluiting. We baby is wel volledig ingedaald. De planning nu is om me volgende week in te leiden, omdat de oefenweeën me echt pijn doen en me nog meer vermoeien dan dat ik al ben. Me zo tot 40 weken laten lopen is geen goed idee vond de gynaecoloog want je moet nog een lange arbeid te moet gaan. ☺️
5 maanden geleden
Reactie op Astridvdg
Het is terug een beetje beter. Maar moet zeggen dat de dag erna ik dit beri ...
Oef, lijkt me heel spannend voor jou en tegelijkertijd geruststellend dat jouw bevalling gepland staat.
Heel veel moed en succes gewenst. En hopelijk fysiek nog een paar betere dagen voor de bevalling start 👍🏻