Hey lieve mama's!
Mijn dochtertje is 3,5 maand oud. Sinds vorige week drinkt ze 180 4x per dag. Gisteren was het niet normaal wat mijn dochter heeft gegeten. Ik hoop dat dit geen kwaad kan.
Gisteren om kwart na 6 savonds maakte ik mijn dochter haar flesje van 180 ze had er 5 uur tussen gelaten bij de vorige fles. Ze drinkt op nog geen 10 min de fles leeg. Begint te krijsen tot en met. Mijne man en ik keken naar mekaar van dat kan nie dat nie nog honger heeft. Mijne man zij ik ga ze bijmaken. Mijne man maakt 60 ml hij. Was gemakkelijker voor af te meten met de difrax flessen voor hem.
Die 60 dronk ze ook leeg in een paar trekken en terug opnieuw wenen. Ik zei bestaat nie. Heb haar niets meer bij gegeven. Want ja 180 is al 210 hemaakt en dan kom eens 60 ml erbij dat was 270 gedronken in totaal.
Natuurijk krampen tot en met erna.
Wij komen thuis van bij mijn ouders. Ongeveer een 3 uur later. Weer honger. 180 ml gemaakt weer mega honger. Ik heb haar niets bij gemaakt omdat ze daarvoor al zoveel krampen had gehad. Uiteindelijk is ze in slaap gevallen.
Dit is toch echt te veel voor een baby'tje van 3 5 maand. Mijne man zij al als dat nog zo is zouden we dan niet starten met oefenhapje?
Kan dit of is dit nog te vroeg? Op 28 oktober wordt er 4 maanden.