115 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Liess_

5w: 1881 7w: 27 587 Niet gestegen zoals verwacht +-100 000 Maar toch voldo ...
Ik heb begrepen dat hoe ouder het vruchtje, hoe minder snel hcg stijgt. Het zou ook met de normaal waardes van hcg niet kunnen kloppen dat het blijvend om de 2/3d moet verdubbelen. 7w is hcg normaal tussen 3697 - 163563. In jouw geval jou je ook over de 160k gaan met deze regel.

één jaar geleden

Reactie op Crissytje

Ik heb begrepen dat hoe ouder het vruchtje, hoe minder snel hcg stijgt. Het ...
Hier vandaag ook eerste echo gehad. Minder goed nieuws, normaal 8weken maar vruchtje maar 6weken zonder hartslag. Nogmaals bloed getrokken voor HCG bepaling. Vorige waarde was volgens gynaecoloog ook te weinig gegroeid. Indien niet goed krijg ik medicatie, iemand die weet wat dat allemaal inhoud. Morgen krijg ik telefoon met de uitslag

één jaar geleden

6weken en 4 dagen hcg waarde 7680. Maar op acht weken bij echo geen kloppend hartje meer. Vandaag , 2dagen na echo lijkt het eerste bloed te komen van miskraam.

één jaar geleden

Als in het zo lees zaten mijn hcg waarde bij de start op 5 weken met 2000 toch niet zo laag vind ik... Helaas op 7 weken maar naar 9000 gegaan wat wel te weinig groei is.

één jaar geleden

Reactie op kelsoniels

6weken en 4 dagen hcg waarde 7680. Maar op acht weken bij echo geen kloppen ...
Ai, veel sterkte... Gek hoe het plots anders kan lopen. Ik vind het wel positief dat je het levensloze vruchtje niet te lang hebt moeten meedragen zodat je lichaam snel kan herstellen en je hopelijk nog eens kan proberen ❤️🤞🏼🙏🏼

één jaar geleden

Laatst getest op 7 weken hcg 100653

één jaar geleden

4/12 Hcg waarde 52933 (6w+3) 8/12 Hcg waarde 59520 Lijkt me niet mooi gestegen 😞 maak me toch enorm veel zorgen 😞

één jaar geleden

Reactie op hbbo

4/12 Hcg waarde 52933 (6w+3) 8/12 Hcg waarde 59520 Lijkt me niet mooi gest ...
Hcg verdubbelt maar tot op een bepaalde waarde en daarna gaat het trager . Ik had op 5 weken 4207 en op bijna 10 weken 89.000 was ook ongerust maar ondertussen met de doppler wel het hartje gevonden 😊

één jaar geleden

Reactie op hbbo

4/12 Hcg waarde 52933 (6w+3) 8/12 Hcg waarde 59520 Lijkt me niet mooi gest ...
Dat is maar een verschil van 4 dagen. De hcg verdubbelt op een gegeven moment ook niet meer. Ik zou doorvragen bij de dokter wat hij of zij ervan vindt en vertrouwen op dat oordeel.

één jaar geleden

5W6D: HCG 15256