115 Reacties

één jaar geleden

4weken en 3 dagen en hcg was 380. Valt binnen de normen maar ik maak me toch grote zorgen na 2 miskramen 😪

één jaar geleden

Reactie op Maaike C

4weken en 3 dagen en hcg was 380. Valt binnen de normen maar ik maak me toc ...
Dit is heel goed hoor 😉 ik had maar 63 op 4w

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Dit is heel goed hoor 😉 ik had maar 63 op 4w
Had gewoon veel meer verwacht aangezien ik 5 dagen voor NOD al een positieve test had. Mijn eerste zwangerschap was zo zorgenloos. En nu maak ik me bij alles zorgen 😣

één jaar geleden

Ik had voor de bloedtest ook al positieve tests hoor. Op zich maakt het ni uit.. zolang het mooi stijgt

één jaar geleden

Hier op 5w hcg van 5400

één jaar geleden

Reactie op Maaike C

4weken en 3 dagen en hcg was 380. Valt binnen de normen maar ik maak me toc ...
5weken en 3 dagen en hcg was dik in de 7000, ben het al vergeten hoeveel exact. Het kon niet beter stijgen 🥰 het lijkt deze keer goed te gaan ☺️

één jaar geleden

ik moet morgen naar de dokter voor mijn been omdat ik een trombose gehad heb 2 jaar geleden en nu last heb mag je nog een bloedafname vragen voor je hcg waarde als je gaat of doen ze dat niet zomaar om te kijken of het wel stijgt?

één jaar geleden

Reactie op elkeeeeeee

ik moet morgen naar de dokter voor mijn been omdat ik een trombose gehad he ...
Opzich is het maar aankruisen voor de dokter. Vragen staat vrij zou ik debkeb

één jaar geleden

Reactie op Maaike C

Opzich is het maar aankruisen voor de dokter. Vragen staat vrij zou ik debk ...
Denken**

één jaar geleden

Hey! Momenteel vijf weken zwanger en hcg waarde vandaag is 8200 😊

één jaar geleden

5w: 1881 7w: 27 587 Niet gestegen zoals verwacht +-100 000 Maar toch voldoende gestegen ?? Nog vrouwen die dit zien ? Toch wel wat ongerustheid

één jaar geleden

4w HCG 63 5w HCG 1425 6w HCG 8297 Nog geen verdere HCG laten meten. Ik zou nog niet stressen hoor is een mooie waarde

één jaar geleden

Ja weet niet goed waar op te letten, de waarde of de stijging van de waarde, wat mij vooral belangrijk leek omdat het net zo van vrouw te vrouw kan verschillen

één jaar geleden

mijn waarde was nu gisteren op 5 weken en 6 dagen 6999 hcg is dit te veel? ik kom van bij 4 weken rond de 374

één jaar geleden

Het hcg zou om de 2-3d moeten verdubbelen. Daarnaast zou het ongeveer tussen bepaalde intervals moeten liggen per week ZS. Verder hangen de waarden van vrouw tot vrouw af. Dus het kan bij jou perfect kloppen. Ik zat op 5w0d op 5411.

één jaar geleden

Ik zit op 4w2d en een hcg van 367, ik heb last van geen enkel kwaaltje. Enkel een beetje pijn in mijn liezen en een beetjr menstruatieachtige buikpijn gehad. De huisdokter zei dat last van gevoelige borsten toch wel zou moeten komen de komende dagen. Zijn er mensen die ook weinig klachten hebben of kan dit van de ene op de andere dag veranderen?

één jaar geleden

Reactie op Gitte95

Ik zit op 4w2d en een hcg van 367, ik heb last van geen enkel kwaaltje. Enk ...
Geen zorgen, ik ben 8 weken en heb tot nu toe geen kwaaltjes. Behalve ene keer in de ochtend (3-4 dagen geleden ) flauwgevallen maar voor derest niets. Gisteren echo gehad en alles was oke!

één jaar geleden

Reactie op Gitte95

Ik zit op 4w2d en een hcg van 367, ik heb last van geen enkel kwaaltje. Enk ...
ik heb ook amper klachten en ik ben vandaag 6 weken juist wat moe en gevoelige borsten ( maar niet mega gevoelig gwn gevoeliger dan normaal)

één jaar geleden

3+4 505 ❤️

één jaar geleden

5 weken 3086