115 Reacties
één jaar geleden
Bij mij was het op 4 w 246, eerste keer zwanger. Moet ik mij nu zorgen gaan maken ?
één jaar geleden
Reactie op fifidb
Hier mijn eerste zwangerschap 37 hcg met de bloedafname. Mijn dochter wordt ...
ik heb 300 op 4 weken dus dit is dan wel oke?
één jaar geleden
Ik ga eind deze week nog eens bloed laten trekken, dan ben ik 7weken. Eerste Echo pas 30nov. Ik heb best veel stress en wil mn hcg waarde al eens zien nu.. ook moet ik elke dag 3 pilletjes progesteron opsteken. Hopelijk zien ze dat mn levels goed zijn en kan ik die ook stoppen!
één jaar geleden
Reactie op nahlie
Zeker ! Ik had op 4w maar 63 ☺️
Wanneer had jij uw eerst echo bij de gynaecoloog?
één jaar geleden
2w geleden al.. maar was veel te vroeg hoor.
Vandaag had ik mijn 3e vitaliteit echo op 5w5d omdat mijn vruchtje veel te klein was en te traag groeide.
Vandaag was het al mooi gegroeid en konden we de placenta cirkel ook zien.. maar nog steeds vrij klein..
Over 2 weken op 1 december mag ik terug gaan voor een echo en dak moet het wel mooi gegroeid zijn met een mooie hartslag anders gaan we de zwangerschap moeten afbreken 😥
Dus nog enkele bange weken hier..
XXX
één jaar geleden
Reactie op nahlie
Vandaag had ik mijn 3e vital ...
Hier ook bang afwachten. Vrijdag had ik mijn eerst bloedafname. Morgen moet ik terug voor de tweede keer en hopelijk is mijn HCG goed gestegen. Ik kan nog altijd niet goed volgen hoeveel weken ik zwanger ben. Hopelijk kan mijne dokter morgen meer zeggen. Normaal moet mijne man en ik woensdag na de gynaecoloog voor een controle. Deze afspraak was in de maand oktober al gepland. Nu ben ik toch zwanger geraakt en zegt mijn dokter om deze afspraak te annuleren. Mijn dokter zegt “de gynaecoloog kan toch niks doen en geen echo maken, tis nog veel te pril”. Nu begin ik toch te twijfelen…zou ik gaan of toch annuleren? 🫣
één jaar geleden
Reactie op nahlie
Ga maar gewoon 😉
De gyn kan al je vragen ten minste beantwoorden. Uw dokt ...
Oké dan gaan we 😉
Jij veel succes de komende weken 🤞🏼
één jaar geleden
Zijn er ook dames hier die een hoge Hcg gemeten uitslag kregen en toch niet ...
Ik heb hcg van 6 weken op 4 weken en weinig klachten. Enkel wat gespannen buik en steken
één jaar geleden
Reactie op nahlie
Vandaag had ik mijn 3e vital ...
We duimen allemaal mee voor elkaar!! 🩷🍀 Manifesting dat alles goed komt!