115 Reacties

één jaar geleden

Zijn er ook dames hier die een hoge Hcg gemeten uitslag kregen en toch niet ...
Ik heb hoge hcg.. ben nu 5 weken en iets, weet niet juist.. kwaaltjes komen en gaan… vanaf vandaag zeurende buikpijn maar wel draagelijk en lage rugpijn maar heb ook n hernia dus mss daarmee.. borsten soms pijnlijk soms niet ;) dus komt en gaat

één jaar geleden

Niet te veel opzoeken en opletten.. onnodige stress

één jaar geleden

Reactie op libra95

Ik heb hoge hcg.. ben nu 5 weken en iets, weet niet juist.. kwaaltjes komen ...
Heb jij ook soms precies menstruatiepijn ?

één jaar geleden

Reactie op Wondertjevanme

Heb jij ook soms precies menstruatiepijn ?
Jha vandaag wel.. ik denk dat dat is omdat je baardmoeder groeit.

één jaar geleden

Reactie op libra95

Jha vandaag wel.. ik denk dat dat is omdat je baardmoeder groeit.
Zo spannend allemaal

één jaar geleden

Zo spannend allemaal
Echt wel 😊 wanneer heb jij jou echo?

één jaar geleden

Reactie op libra95

Volgende week vrijdag is mijn echo en jij ? 😊

één jaar geleden

Reactie op libra95

Over 2,5week pas .. dan zou ik normaal 8 of 9 weken zijn.. ik twijfel nu.. 🤣 want ik denk dat mijn eisprong heel vroeg was deze keer dus exact weet ik het niet en naar mijn hcg waardes… 3 dagen voor nod zat ik al op 290… en 3 dagen daarna 1051… dus de gynae dacht mss een tweeling maar dat weet ik dus niet omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong was

één jaar geleden

Reactie op libra95

Over 2,5week pas .. dan zou ik normaal 8 of 9 weken zijn.. ik twijfel nu.. ...
Ik vind het allemaal zo verwarrend 😂 ik had een hcg van 560 de dokter zei dat het 5 -6 weken zou zijn maar als ik kijk heb ik een opgeblaze buik alsof ik 4 maande zwanger ben zo dik vraag me soms af als dat wel normaal is. HOe spannend voor jou een tweeling is zo zeldzaam 😍

één jaar geleden

Ik vind het allemaal zo verwarrend 😂 ik had een hcg van 560 de dokter zei ...
Daaarom! Dit is echt verwarrend… ik had op 4 weken ,1 dag ongeveer al 1051…. Daarom dat ze vermoeden had op een tweeling… heel weinig mensen hebben op zo weinig zo hoge hcg… maar zeker niet slecht en ik denk idd dat je dat rond de 5-6 weken bent… maar kan ook ni later zijn want de laatste menstruatie was pp 14 oktober… , dus heel verwarrend daarom ging ze er van uit dat het er 2 waren… maar ik hoop gewoon op een gezonde baby🥺🙏🏻🙏🏻

één jaar geleden

Testen jullie je hcg waarde meer dan 1 keer? Ik kreeg gewoon 1 bloedtest op ...
Hier ook op 4w +1 : 1881 en nog wachten tot 8weken. Ik vind het lang zonder bevestiging tussendoor

één jaar geleden

Reactie op Liess_

Hier ook op 4w +1 : 1881 en nog wachten tot 8weken. Ik vind het lang zonder ...
Ja ik ook :(((

één jaar geleden

4 weken 300 hcg waarde

één jaar geleden

Reactie op BarbaraKml

Wauw dames, jullie hebben allemaal zulke hoge waardes! Ik ben 4w2 ver en h ...
Mijn hcg op 4 weken was ook maar 123 :-)

één jaar geleden

Ik heb gisteren mijn boedresultaten nog laat binnen gekregen. Mijn HCG is maar 102. Ik vind het super laag…ik kan allemaal niet volgen hoeveel weken ik nu ben. Ik had gelezen als u HCG heel laag zou zijn dat u lichaam is aan het voorbereiden op een miskraam…ik begin stilletjes te panikeren. Hopelijk niks voor nodig 😰

één jaar geleden

Ik heb gisteren mijn boedresultaten nog laat binnen gekregen. Mijn HCG is m ...
Wat geeft de dokter aan van aantal weken ? Heb je al een volgende controle gepland ?

één jaar geleden

Reactie op Liess_

Wat geeft de dokter aan van aantal weken ? Heb je al een volgende controle ...
Ik ga maandag bellen naar mijn huisdokter voor meer info. Woensdag heb ik een afspraak bij mijn gynaecoloog. Deze was al een maand ter voren ingepland. Wij hadden begin oktober een spermastaal binnen gebracht en deze was niet goed. Er was een afwijking, de vorm van de spermacellen waren niet goed. Dus had men dokter aangeraden om toch een afspraak te maken bij de gynaecoloog. Nu kleine maand later ben ik toch zwanger. Ik kon het eerst niet geloven, ma na drie positieve zwangerschapstest heb ik een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een bloedafname. Nu zie ik gisteravond nog heel laat, dat mijn HCG zo laag is. Dus ik begin een beetje te panikeren. En ge leest zoveel op het internet … nu maar afwachten zeker en maandag na de huisarts bellen.

één jaar geleden

Ik heb gisteren mijn boedresultaten nog laat binnen gekregen. Mijn HCG is m ...
Ik zou me echt geen zorgen maken want je HCG waarden verdubbelen met de 2 dagen dus kan zijn dat je nog in een heel vroeg stadium zit van de zwangerschap

één jaar geleden

Reactie op Michèle90

Ik zou me echt geen zorgen maken want je HCG waarden verdubbelen met de 2 d ...
Ja ik heb ook nog bijna geen symptomen. Enkel heel hevige krampen onderaan mijn buik en gevoelige borsten. Hopelijk heb je gelijk ☺️ afwachten wat de dokter maandag zegt.

één jaar geleden

Ja ik heb ook nog bijna geen symptomen. Enkel heel hevige krampen onderaan ...
Ik had een HCG van 2475 op 5 weken en ik heb ook amper kwaaltjes. Dat wilt helemaal niets zeggen