115 Reacties
één jaar geleden
Zou je bv door zo’n zwangerschapstest van clearblue waar het aantal weken op komt, kunnen zien of je hcg waarde goed zit volgens het aantal weken dat je bent denken jullie? 😅 ik wil mezelf wat geruststellen..
één jaar geleden
Reactie op nahlie
Ik denk als je echt zeker wil zijn je best bloed laat trekken bij de gyn en ...
Ik vraag me af heb ook zon clearblue gedaan gisteren… ik sta op 3+ , volgens berekening zou ik morgen pas op 5 weken zitten… of de innesteling moest paar dagen vroeger gebeurd zijn…
één jaar geleden
Reactie op libra95
Ik vraag me af heb ook zon clearblue gedaan gisteren… ik sta op 3+ , volgen ...
Bij natuurlijke zwangerschap weet je nooit exact wanneer je uw eiersprong had , nooit exact wanneer de bevruchting was of de onnestelling.. en HCG is ook een "ongeveer" .. eens ze de baby kunnen meten denk ik dat er meer duidelijkheid is over hoever je al dan niet bent ? En dan nog is het gis werk 🥴☺️
één jaar geleden
Reactie op nahlie
Bij natuurlijke zwangerschap weet je nooit exact wanneer je uw eiersprong h ...
Ja inderdaad is natuurlijke zwangerschap, ik ga het afwachten over 2 weken weet ik meer… de gynaecoloog zei wel.. laten we kijken of het al dan niet 2 babytjes zijn ipv 1… door mijn hcg waarde die zo mooi was gestegen.. dus het is echt met geduld afwachten
één jaar geleden
Reactie op libra95
Aww♥️ ja heb ik ook niet hoor haha continue bezorgd nu maar ik stress me mi ...
Hier altijd moeilijke starten gehad dus ik ben nog steeds mega bezorgd tot ik goed nieuws heb. 😅
Nog FF volhouden dus...
Klopt, ik heb al 2 prachtige icsi meiden rondlopen 🥰
Mijn man en ik zijn ondertussen al meer dan 10 jaar in fertiliteitstajecten 🥴🥴 dit is de laatste keer.. de wens naar nog een wonder was te groot ☺️
één jaar geleden
Reactie op nahlie
Hier altijd moeilijke starten gehad dus ik ben nog steeds mega bezorgd tot ...
Ja dat begrijp ik helemaal.. zeker als het natuurlijk niet lukt.. dan is de stress dubbel geloof ik… 🙏🏻♥️ komt wel goed minder nadenken en minder stress. Moet je binnenkort voor echo?
één jaar geleden
Reactie op libra95
Ja dat begrijp ik helemaal.. zeker als het natuurlijk niet lukt.. dan is de ...
We doen ons best idd 🥴
Ik heb elke week een bloedname om te zien of mijn hormonen in balans zijn en of ik meer moet bijspuiten... ( Ik moet nog steeds meermaals per dag medicijnen nemen en spuiten 😓)
En elke week een nieuwe echo om de groei op te volgen.. maandag is het weer zover... Hopelijk beter nieuws als de vorige keer 🤞
één jaar geleden
Reactie op nahlie
We doen ons best idd 🥴
Ik heb elke week een bloedname om te zien of mijn ...
Oh nee dat is echt een hele reis dat jij moet doormaken pfff amai ben kn shock dat is echt zwaar voor jou! :( dan mogen wij die natuurlijk zw worden wel van geluk spreken… maar staan we niet altijd bij stil… hopelijk hou ons op de hoogte he! ♥️🤞🏼
één jaar geleden
Wauw dames, jullie hebben allemaal zulke hoge waardes!
Ik ben 4w2 ver en heb een hCG van 157, wat mooi in lijn ligt met de cijfers op deze foto…
één jaar geleden
Zijn er ook dames hier die een hoge Hcg gemeten uitslag kregen en toch nietveel zwangerschapskwaaltjes hebben? Ik vraag me af of dit altijd in verband staat. Ik maak me wat zorgen, bepaalde kwaaltjes die ik had voorbije weken zijn een stuk minder de laatste dagen..
één jaar geleden
Ik ben 5 weken en mijn hcg is 560 ben ook soms zo ongrtust omdat alles zo nieuw is .... en zoek veel te veel op wat eigelijk niet goed is 🤣