Met 5.1 weken had ik een hcg van 4207 met 7weken en 1 dag een goede echo met kloppend hartje en klopte de termijn ook .
Vandaag bloedafnamen gehad omdat ze vergeten waren te resten op cmv en mijn hcg was 83.000 op 9weken en 5 dagen
Nu vind ik die waarden nogal laag als je naar de verdubbeling zou moeten kijken van 2/3 dagen
Ik dacht dat het de eerste weken vooral verdubbelt en daarna iets minder. Bij mij hcg 689 bij 5w1d, week later bij 6w3d 7893 en bij 9w3d 89500. De dokter vindt dit een goede stijging. Ik laat dit opvolgen omdat ik een MA heb gehad en over 2 weken een tussentijdse echo 🤞🏻
Ja ik vond dat ik na 2 weken ook lage waarden had maar nadien opgezocht waar staat dat hoe hoger de waardes hoe langer het duurt voor de verdubbeling. Ik probeer me daar aan vast te houden
Ik had op 5w0d 5411 en nu op 7w0d 60760. Dat is zeker niet meer om de 2/3d een verdubbeling. Had al overstuur naar de gynaecoloog gebeld. Maar nu ik jullie hcg waarden op 9w zie stelt dit mij iets meer gerust nu.
Ik was ook overstuur over mijn hcg waarden omdat ik ook dacht dat het regelmatig moest verdubbelen. Maar dat is niet zo. De dokter vindt het bv prima dat ik van 42.000 op 6 weken naar 100.000 ben gegaan op 7 weken. (Ongeveer die waarden)