6 Reacties

10 maanden geleden

Ik ben zwanger van mijn 4de en bij mijn 3 oudste ondertussen 18 , 15 en 11 jaar geleden heb ik het hartje ook gehoord rond de 11 weken bij deze het hartje zelf al gehoord bij 7 weken . Ondertussen 14 weken zwanger en ons ukje doet het goed

10 maanden geleden

Ik ben 12 weken zwanger en heb al meerdere keren het geluid van het hartje gehoord. De eerste keer bij de gynaecoloog en de tweede keer bij de vroedvrouw. Ze laten het maar eventjes horen. En mijn kleintje zit nog altijd veilig in mijn buikje 😊

10 maanden geleden

Ik heb voor het eerst op 9 weken het hartje gehoord ondertussen 12 weken en alles is perfect , nu nog afwachten op de nipt die zo lang duurt😅

10 maanden geleden

Ik was 7 weken en 3 dagen wanneer ik het hartje heb horen kloppen 😊 ondertussen bijna 12 weken en alles is in orde

10 maanden geleden

Ik heb op 6+4 het hartje kort gehoord en op 8+4 nog eens volgende keer op 12 weken terug dus volgens mij als het kort is kan er niks mis gaan

10 maanden geleden

Zelf als de gynaecoloog wachten, dan nog wachten ze tot 9w voor ze het laten horen. En sommige wachten helemaal niet. Dus 11w is volledig prima