17 Reacties
8 maanden geleden
Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook. Heb dan iets van medicatie moeten nemen omdat de gynaecoloog dat aangeraden had maar uiteindelijk ben ik nog 6 dagen over de uitgerekende dag gegaan. Deze keer heb ik het terug gevraagd aan de gynaecoloog (een andere) en die zei dat het helemaal niet erg is. Dat je dan inderdaad best even rust maar dat het geen kwaad kan. Dus geen zorgen maken!
8 maanden geleden
Hoi, we zijn ondertussen 23w+3d, maar heb zo veel last van harde buiken, en doen zelf een beetje pijn. Gisteren avond eigenlijk meer dan een uur aan een stuk continu, nu nog bij het minste dat ik doe. Nog iemand want als het zo blijft mss toch mijn vroedvrouw eens bellen ??
8 maanden geleden
Reactie op Yentl 🤍
Hoi, we zijn ondertussen 23w+3d, maar heb zo veel last van harde buiken, en ...
Ik heb het afgelopen zaterdag voor de eerste keer gehad, duurde een paar uur. Mijn vroedvrouw zei dat het geen kwaad kan, maar het mag geen pijn doen en er mag zeker geen regelmaat in zitten (als ik bv: je hebt het elke avond)
7 maanden geleden
Hoi degene die hier al harde buiken hadden, hebben jullie dit nog steeds zo vaak? Ik ben ondertussen 27w en heb nog steeds zo veel harde buiken, ik zal me er moeten bij neerleggen, heeft geen effect op mijn cervix dus geen rampen, maar hoe gaan jullie er mee om. Rusten helpt niet want jk krijg ze vooral in rust.
MOD
7 maanden geleden
Reactie op Yentl 🤍
Hoi degene die hier al harde buiken hadden, hebben jullie dit nog steeds zo ...
Ja tuurlijk! Heb er heel veel op een dag. Volgens mijn gynaecoloog is dit normaal dat ik er meer heb dan normaal omdat dit me 3de zwangerschap is. Zolang ze geen pijn doen is het ok.
7 maanden geleden
Reactie op Yentl 🤍
Hoi degene die hier al harde buiken hadden, hebben jullie dit nog steeds zo ...
Ik moet hiervoor utrogestan en magnesium nemen
7 maanden geleden
Reactie op Yentl 🤍
Ja ik neem al utrogestan oraal, hiervoor. Ik merk daar niet echt verbeterin ...
Oh vervelend 😔 Ik moet ze vaginaal opsteken, gynaecoloog zei dat dit beter opgenomen wordt...