Hallo allemaal
Mijn zoontje (bijna 12 weken oud) sabbelt heel veel aan zijn handjes.
Als ik zijn speen aanbied zuigt hij daar wel op maar zijn handjes blijven wild te keer gaan waardoor hij vaak zijn speen er uit duwt. Dan begint hij weer daar op te sabbelen.
We hebben hem langere tijd ingebakerd maar nu mee gestopt omdat hij zichzelf toch alleen maar los wurmt.
Wat zouden jullie doen? Hem gewoon laren sabbelen?
Heb het gevoel als hij slaapt dat hij daar wel wakker van wordt.
Inbakerslaapzak is geen optie (hebben we al geprobeerd)
Tips zijn welkom!
Volgens de vroedvrouw is dit normaal ze ontdekken heb handjes met hun mond en het zou een manier zijn om zichzelf te troosten..
Maar ik heb toch ook meer de indruk dat ze zichzelf zo wakker maakt dan troost.. 🤷🏼♀️
Mij werd er ook indd verteld dat ze zelf ontdekken door op hun handjes te sabbelen..
ik laat haar gewoon doen.
meestal doet ze het enkel als ze heel moe is. 😊
Heb je ook de inbakerslaapzak van love to dream al geprobeerd? Daarbij zijn de handjes omhoog. Ons zoontje sabbelt dan ‘s nachts op die slaapzak (waar zn handjes dus zitten) maar wij hebben wel het gevoel dat hij er niet wakker van wordt omdat hij nog steeds het gevoel heeft van ingebakerd te zijn :)
Lieve dame, dit is het ontdekken van de handjes :) Je hoeft je er helemaal geen zorgen over te maken. Zolang hij niet echt zuigt zou ik ook geen fopspeen aanbieden.
hoop dat je al wat bent met de tips van de andere mensen :)