8 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben exact hetzelfde probleem, voorlopig lukt het bij ons met het inbakeren met een tedra doek…

2 maanden geleden

Volgens de vroedvrouw is dit normaal ze ontdekken heb handjes met hun mond en het zou een manier zijn om zichzelf te troosten.. Maar ik heb toch ook meer de indruk dat ze zichzelf zo wakker maakt dan troost.. 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Mij werd er ook indd verteld dat ze zelf ontdekken door op hun handjes te sabbelen.. ik laat haar gewoon doen. meestal doet ze het enkel als ze heel moe is. 😊

2 maanden geleden

Heb je ook de inbakerslaapzak van love to dream al geprobeerd? Daarbij zijn de handjes omhoog. Ons zoontje sabbelt dan ‘s nachts op die slaapzak (waar zn handjes dus zitten) maar wij hebben wel het gevoel dat hij er niet wakker van wordt omdat hij nog steeds het gevoel heeft van ingebakerd te zijn :)

2 maanden geleden

Reactie op Müge1987

Mij werd er ook indd verteld dat ze zelf ontdekken door op hun handjes te s ...
Hier ook meestal als hij moe is. Alleen houd het hem wel wakker. Wat ambetant is 🤨

2 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Volgens de vroedvrouw is dit normaal ze ontdekken heb handjes met hun mond ...
Precies dat 😅

2 maanden geleden

Reactie op BabyGirl2022

Hier ook meestal als hij moe is. Alleen houd het hem wel wakker. Wat ambeta ...
dat is minder inderdaad.. en als je een armpje er in en eentje er uit laat? dat doe ik namelijk..

MOD

2 maanden geleden

Lieve dame, dit is het ontdekken van de handjes :) Je hoeft je er helemaal geen zorgen over te maken. Zolang hij niet echt zuigt zou ik ook geen fopspeen aanbieden. hoop dat je al wat bent met de tips van de andere mensen :)