8 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb normaal altijd een kam vol haren, tijdens de hele zwangerschap niet gehad. Zelfs bij het losdoen van mijn staartje geen enkele losse haar. Nu ben ik 5w pp en af en toe heb ik een losse haar vast bij het kammen.. ik DENK dus echt dat alle haren die pp mama’s verliezen de haren zijn die je normaal had moeten verliezen tijdens de zwangerschap. Ik zou me niet te veel zorgen maken zolang er niet echt kalere plekken komen natuurlijk.
één maand geleden
Reactie op LiezeD94
Hoe gaat het ondertussen met je haren? Mij begint het nu op te vallen dat i ...
Hier ondertussen 12 weken. Ik heb weer een kam vol haar en een halve haarbal in de douche bij het wassen… dat had ik toch niet gemist hoor! Maar op mijn hoofd is het verschil nog niet zichtbaar 😂 ik heb vanzelf dik en veel haar en ik voel nu dat het echt nog meer is.. dus van mij mag het stiekem ook wel uitvallen hoor.
Hopelijk valt het mee bij jullie?
één maand geleden
Ooh ik volg ook! Ik heb van nature heel veel haar, dus altijd ligt er wel wat haar op de grond, maar nu (12weken pp) sinds een week wel echt extreem veel haar. Als ik uit een zetel of stoel kom hangt de leuning vol. Ik moet mijn elastiekjes ook een keer extra rond doen en heb plots een dunne staart. Ergens wel dankbaar, want is veel frisser!
Maar nu zit ik dus met dreadlocks onderaan mijn hoofd... die uitgevallen haren klitten samen en da wordt echt een vettig boeltje. Ik slaap tegenwoordig met vlechten die ik volledig uitgekame heb, maar nog na 2 dagen steeds terug miserie
één maand geleden
Reactie op LiezeD94
Hoe gaat het ondertussen met je haren? Mij begint het nu op te vallen dat i ...
Hier is het alleen erger geworden eigenlijk 🙈 als door mijn haren kam met mijn vingers heb ik altijd een pluk haar vast, de kam zit ook steeds vol met haren en overal in huis vind ik plukken 🙈 en mijn kleintje vindt ook steeds haren met haar vingertjes en teentjes dus het is goed opletten hier 🙈