7 Reacties

één jaar geleden

Kan geen kwaad. Zolang het niet ontkleuren is 😊

één jaar geleden

Opletten!! ik was door de hormoonveranderingen van de zwangerschap enorm allergisch geworden aan kleuringen! En ik kleurde mijn haar al meer dan 10jaar.... Ik had echt brandwonden en blazen op mijn hoofdhuid gekregen.. en dit deed zo'n pijn ! Dat ik nooit meer mijn haar kleur tijdens de zwangerschap. Nadien na de bevalling was het weer oke en kon ik terug normaal mijn haar kleuren zonder problemen.

één jaar geleden

Heb zelf een kappersopleiding gevolgd en gemerkt dat de meningen verdeeld zijn. Ik zou het persoonlijk niet aanbevelen... Ik mijf zoveel mogelijk chemicalien. Wat door je huid gaat gaat naar je bloed. Maar ik ben wel nogal geitewollesok...

één jaar geleden

Reactie op Yawell

Heb zelf een kappersopleiding gevolgd en gemerkt dat de meningen verdeeld z ...
Ikzelf heb ook jaren als kapster gewerkt.. maar toen was ik allergisch aan alles van en met kleuringen... Ik raad aan om het te testen op een klein stukje.. als dat gaat oke.. Maar zoals je zegt wat in je bloed terecht kan komen... Ben ik geen fan van 🥴

één jaar geleden

Het is zo dat je sneller allergische kan reageren maar misschien heeft je schoonzus de mogelijkheid om kleuring zonder ammoniak in te nemen en eventueel allergenen vrije kleuring om de kans op een allergie zo veel mogelijk te verminderen

één jaar geleden

Je kan biologische haarkleuren vinden. Vraag uwe kapper of zij gebruik van maken. Of naar een kapper gaan waar zij die haarkleur wel gebruiken. Het doet wel een grote verschil.

één jaar geleden

Een biologische haarkleur heeft zo goed als geen Geur … dus geurloos. Dat zegt ook veel over een Haarkleuring !