11 Reacties

7 maanden geleden

Dit is een foto van een slijmprop. Als het op dit lijkt, zou ik toch eens contact op nemen met de vroedvrouw of gynaecoloog en vragen als dit kwaad kan. We verliezen sowieso al meer slijm tijdens de zwangerschap. 😊

7 maanden geleden

Ja ik ook veel meer slijmverlies, en ook echt veel en dik, ik denk ook dat dit normaal is hoor. Een slijmprop bevat normaal ook wat bloed dacht ik. Ik ben nog nooit een slijmprop verloren dus kan niet vergelijken. Zot hè hoe zo een zwangerschap je zo over alles kan doen overdenken hè en je alles gaat opzoeken, Ik herken dit zo hard.

7 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Dit is een foto van een slijmprop. Als het op dit lijkt, zou ik toch eens c ...
Ziet er idd zo uit bij mij🥺 Hopelijk niets ergs😓

7 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Ja ik ook veel meer slijmverlies, en ook echt veel en dik, ik denk ook dat ...
Ja eh die hormonen maken mij zot van kleinste ding wenen en zich zorgen maken. Ps. Ik heb bij mij ist wel zonder bloed, eerder gelijk de foto links onder

7 maanden geleden

Reactie op Iona4

Ziet er idd zo uit bij mij🥺 Hopelijk niets ergs😓
Heb je last van harde buiken de laatste tijd want dit kan daar wel mee te maken hebben dat je je slijmprop vroeger verliest. Ik zou wel geen bad of zo meer nemen want nu kunnen er bacteriën langs de baarmoederhals naar binnen gaan

7 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Heb je last van harde buiken de laatste tijd want dit kan daar wel mee te m ...
Niet zo veel, 1 of 2 keer gehad maar geen pijn Dat is vooral savonds na het eten

7 maanden geleden

Als je u ongerust maakt, kan je contact opnemen met jouw gynaecoloog voor een controle echo. Dan ben je zeker dat alles in orde is. Het verliezen van een slijmprop betekent niet dat de bevalling op gang komt. Op 18w zijn mijn vliezen gebroken zonder het te beseffen. Ik verlies dagelijks kleine beetjes vruchtwater en wordt wekelijks opgevolg door mijn gynaecoloog. Vandaag ben ik 24w 4d en de baby doet het goed. Een infectie krijg je niet door bv op een vuile toiletbril te zitten of een bad te nemen, dat zijn bacteriën in de vagina die voor een infectie kunnen zorgen.

7 maanden geleden

Reactie op Iona4

Ja eh die hormonen maken mij zot van kleinste ding wenen en zich zorgen mak ...
Awel zo is het ook bij mij zoals de foto die jij zegt. Ja die hormonen leiden echt hun eigen leventje hè.

7 maanden geleden

Reactie op Iona4

Niet zo veel, 1 of 2 keer gehad maar geen pijn Dat is vooral savonds na he ...
Ik zou het toch melden bij de gynaecoloog, dan ben je zeker. Ze kijken het kleintje na en ze gaan je beter opvolgen 😊

7 maanden geleden

Geen zorgen, je maakt gewoon meer slijm aan. Soms lijkt het heel veel. Ook je slijmprop blijft zich vernieuwen... en ook je slijmprop verliezen is niet altijd het teken dat de bevalling gaat beginnen. Nu bij mijn 2de zwangerschap verlies ik al continu van die grote slijmbrokken die toen te vergelijken was met de slijmprop van bij mijn 1ste zwangerschap. Zolang je niets van krampen of extreem bloedverlies ervaard zou ik me geen zorgen maken.

7 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Ja ik ook veel meer slijmverlies, en ook echt veel en dik, ik denk ook dat ...
Niet perse hoor, bij mijn 1ste zwangerschap zat er geen bloed bij hoor.