10 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb identiek hetzelfde☹️ niet heel de dag door maar komt en gaat. Soms zit mijn onderrug zelfs geblokkeerd ofzo van de pijn dat ik deze gewoon niet kan bewegen en niet uit bed geraak?!

10 maanden geleden

Heb exact hetzelfde.. mij hebben ze kine voorgeschreven maar moet nog een kine zoeken🙈

10 maanden geleden

Ik had ook enorme pijn in mijn onderrug maar sinds ik met een kussen tussen mijn benen slaap is deze weg of nog heel nihil

10 maanden geleden

Ik heb pijn vanboven op mijn rug, tussen mijn schouderbladen. Kan dit ook van de zwangerschap voortkomen? Ik ben 13weken

10 maanden geleden

Reactie op Anke 1992

Ik heb pijn vanboven op mijn rug, tussen mijn schouderbladen. Kan dit ook v ...
dit heb ik wel al vaker gehoord ja! dat kan wel en onderrug heb net vernomen dat komt soms omdat het kindje tegen je rug ligt

10 maanden geleden

Wat erg om te horen dat er complicaties zijn en je daardoor ook moet thuis blijven (en rusten?)… Ongeacht of de zwangerschap prima gaat of minder evident is, kan er rugpijn optreden. Ikzelf heb ook ontzettend veel last en ga naar de kine… Soms geraakt mijn rug helemaal geblokkeerd, zit een zenuw gekneld in mijn onderrug, blokkeert mijn heup etc. Het gebeurt meestal na veel zitten of liggen. Als je mág van de dokter(s), zou ik je aanraden een beetje te bewegen (gewoon rondwandelen). Dat lijkt bij mij wel te helpen. En kine natuurlijk. Veel beterschap en het beste gewenst 🍀

10 maanden geleden

Hebben jullie ook last van jullie staartbeen? Ik heb daar de laatste dagen (ben nu in week 12) enorm veel pijn, en dat is best vervelend!

10 maanden geleden

Reactie op jonsi

Hebben jullie ook last van jullie staartbeen? Ik heb daar de laatste dagen ...
Yes, volgens mijn kine tbegin van bekkeninstabiliteit 🙄✌️ kan het moeilijk omschrijven (steken, blokkage, ...)

10 maanden geleden

Ik heb een wat zeurende pijn in mijn rug. Vooral snachts omdat ik lang in dezelfde positie lig. Nog iemand?

10 maanden geleden

Reactie op jolienbatrasch

Ik heb een wat zeurende pijn in mijn rug. Vooral snachts omdat ik lang in d ...
Ik had het vannacht ook heel erg. Ik begon me zelfs wat zorgen te maken. Maar blijkbaar zijn we niet alleen 😉 Ik slaap al met een zwangerschapskussen maar heb er soms toch nog last van.