40 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb eventjes nood aan ventileren en mss wat meningen.
Ik heb al heel de zwangerschap last van enorme bekkenpijn, en telkens wat erger en ik paste me telkens aan de fellere pijn. Nu gisteren ben ik bijna van de trap gevallen omdat ik er nu soms zelf doorzak, en savonds heb ik me enorm pijn gedaan in de zetel met te willen draaien en sinds dien is de pijn nog erger en continu.
En ik weet het eventjes niet meer ik kan niet meer met die pijn verder maar durf het niet zeggen tegen mijn gynaecoloog.
Ook wil ik zo graag alles eens zo natuurlijk mogelijk maar ik ben OP van de pijn, ik weet niet of ik dit nog 4 weken kan volhouden. Ik doe niets anders dan blijten van de pijn en omdat ik het gewoon eventjes allemaal niet meer weet.
5 maanden geleden
Reactie op Yentl 🤍
Ik heb al heel de ...
Ik zou gwn bellen naar de gynaecoloog. Die begrijpen dat wel hoor. Dan kunnen ze kijken wat ze nog kunnen doen om het jou comfortabel te maken. Soms kan kinesist al veel oplossen. ☺️
5 maanden geleden
Reactie op Astridvdg
Ik zou gwn bellen naar de gynaecoloog. Die begrijpen dat wel hoor. Dan kunn ...
Ik ga al naar de kine vanaf 12 weken. Heb toch maar gebeld en ze zeggen dat ik best even langsga bij materniteit. Ik voel me zo slecht en schuldig omdat ik wil dat het stopt die pijn.
5 maanden geleden
Reactie op Yentl 🤍
Ik heb al heel de ...
Hier ook enorm veel last van bekken instabiliteit en heb ook het gevoel dat ik dit niet nog 4 weken ga volhouden. Vorige week met gynaecoloog besproken maar vroeger dan 39 weken gaan ze sowieso niet inleiden dus het is te hopen dat ze vanzelf vroeger komt. Ben ook echt op van de pijn
4 maanden geleden
Ik heb zoveel pijn aan mijn navel... waarschijnlijk een navelbreuk maar het is zo'n ambetante stekende pijn en er valt niks aan te doen. Echt om zot te worden..... naast de rugpijn en de zware buik en de misselijkheid en de vermoeidheid.....
4 maanden geleden
Zulke harde buiken sinds gisterenavond 😳, dat ik echt in de overtuiging was dat we deze ochtend op materniteit zouden staan… maar dan toch weer niet.
Vandaag nog steeds regelmatig een harde buik. Ook krampjes. En allerlei gewaarwordingen dat de baarmoeder zich nu echt voorbereidt.
Toch vraag ik me af hoe lang het nog zal duren voor de echte weeën komen. Ik geraak best verward en zelfs gefrustreerd door die gemengde signalen…
En ik wil gewoon graag mijn kindje zien nu 😌😌😌
Nog mama’s met dat gevoel of die symptomen?
4 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Zulke harde buiken sinds gisterenavond 😳, dat ik echt in de overtuiging wa ...
Ja hier ook sinds gisteravond lichte menstruatie krampen, maar ik kan wel gewoon alles nog doen en heb er weinig last van dus ik ga er nog niet van uit dat het een voorteken is.
4 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Zulke harde buiken sinds gisterenavond 😳, dat ik echt in de overtuiging wa ...
Jaaa! Slijmpop 1w geleden verloren, 3 cm ontsluiting, regelmatige harde buiken, maar geen weeën, ik word ook een beetje gek 😝
4 maanden geleden
Hier ook rond de avond telkens last van steken, ik denk ook vaak nu zal het echt wel bijna gebeuren,maar nog steeds niks van ontsluiting ofzo...vandaag 40+2 hij mag nu stilletjes aan toch gaan komen hoor, mijn vorige zwangerschap was een inleiding door licht gewicht die uiteindelijk een keizersnede werd, ik zou deze keer zo graag natuurlijk kunnen bevallen...
4 maanden geleden
Reactie op KimberlyV212
Jaaa! Slijmpop 1w geleden verloren, 3 cm ontsluiting, regelmatige harde bui ...
Al een week ontsluiting ook??
Argh, dat geeft me geen moed.
Ik heb nu 2cm ontsluiting 😌
4 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Al een week ontsluiting ook??
Argh, dat geeft me geen moed.
Ik heb nu 2cm ...
Haha sorryyyy 🫣 vorige dinsdag 2cm en afgelopen dinsdag 3cm. Toen zeiden ze tegen mij dat je gerust 2 weken met 2cm kan rondlopen.. Hoe ver ben je nu?
4 maanden geleden
Reactie op KimberlyV212
Haha sorryyyy 🫣 vorige dinsdag 2cm en afgelopen dinsdag 3cm. Toen zeiden z ...
Nooo 🥹🥹
38 weken, jij?
4 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Nooo 🥹🥹
38 weken, jij?
38+5... Nog even volhouden! 🍀
4 maanden geleden
Reactie op KimberlyV212
38+5... Nog even volhouden! 🍀
En hoe gaat het nu met je? Nog hetzelfde? 😄
4 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
En hoe gaat het nu met je? Nog hetzelfde? 😄
Ja 😏 Voel af en toe wat krampjes en steekjes en nog een stuk slijmprop verloren maar verder komt er niets op gang... Hoe gaat het met jou?
4 maanden geleden
Reactie op KimberlyV212
Ja 😏 Voel af en toe wat krampjes en steekjes en nog een stuk slijmprop ver ...
Idem 😂 krampen, voorweeën, harde buiken, deel van de slijmprop…
En zo’n ontzettende druk onderaan 😜