40 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb enorme lage rugpijn, op een niveau dak echt midden in de nacht zelfs wakker schiet van pijn. Als er enkele tips zijn die jullie hebben altijd welcome 😩❤️

9 maanden geleden

Nog steeds misselijk. 😥

9 maanden geleden

Reactie op Ebro

Ik heb enorme lage rugpijn, op een niveau dak echt midden in de nacht zelfs ...
Ik zou eens langsgaan bij de kinesist, misschien heb je last van bekken instabiliteit.

9 maanden geleden

Reactie op bNaomi

Ik zou eens langsgaan bij de kinesist, misschien heb je last van bekken ins ...
Ik heb maandag een afspraak gemaakt, ik ben momenteel ook ziek ik denk dat alles ineens is gekomen en dat da daardoor ook minder verdraagzaam is

9 maanden geleden

onstilbare honger 😅

9 maanden geleden

Pijn richting mijn liezen (ik denk bandenpijn), nu 18 + 4

MOD

9 maanden geleden

Hier lage rugpijn en hoofdpijn ook

9 maanden geleden

Ik ben 18 weken en 3 dagen. Ik heb vooral last van bandenpijn en last van het bekken een beetje. Vooral de laatste dagen heel emotioneel en stress voor alles wat op tijd klaar te hebben voor de baby. We hebben verbouwingen moeten doen en we morgen nog van kamer wisselen. We hebben nog niets voor de baby gekocht, nog geen meter en Peter gevraagd of cadeautje gekocht. kinderopvang is een regelrechte ramp in Limburg en dan de hele tijd de zin als zwangeren mama horen: Alles komt wel goed en we hebben nog tijd. Voor de rest heb ik een zalig zalige zwangerschap en voel ik ons prutske al goed bewegen. Voor de rest heeft mama ook kei veel honger 🙈😅🩷

9 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Ik ben 18 weken en 3 dagen. Ik heb vooral last van bandenpijn en last van h ...
Je bent echt niet alleen wij hebben ook nog niks gekocht en ben 20 +1 weken zwanger, ik vind het moeilijk om nu al spullen te kopen wil nog 1 maand wachten en dan pas beginnen

9 maanden geleden

Ik ben 18 weken zwanger, en heb: Misselijkheid enkel in de auto, bandenpijn, harde buiken, liespijn, pijnlijke tepels, snel buiten adem, snel groeiend buikje 😂 Maar erg lastig vind ik dit allemaal niet, ik geniet van elk zwanger gevoel, buiten misschien die misselijkheid!!

9 maanden geleden

Reactie op Ebro

Ik heb enorme lage rugpijn, op een niveau dak echt midden in de nacht zelfs ...
Zwangerschapskussen kopen. Kussen tussen uw benen leggen en op uw zij slapen ;)

9 maanden geleden

Ik ben 18 weken zwanger en ik heb vooral bandenpijn en avondmisselijkheid. Bewegen voel ik ze nog niet denk ik , harde buiken als ik teveel gebukt hebt, snel buiten adem maar voor de rest niks 😁

8 maanden geleden

Nog iemand hier rugpijn (ongeveer in't midden) specifiek na het eten? Lage rugpijn ook wel bij lang zitten of staan, maar die rugpijn halverwege die ik enkel krijg als ik gegeten heb, kan precies niemand verklaren.

8 maanden geleden

Ik heb onderaan rechts mijn rug pijn. Na een bezoek aan het spoed hebben ze nierstuwing vastgesteld. Op 22 weken is dit blijkbaar veel voorkomend. Not easy

8 maanden geleden

ik heb sinds een week af en toe enorme steken net onder mijn rechter borst. iemand die weet hoe dit komt ben nu 5 maand

8 maanden geleden

Ik heb regelmatig lage rugpijn en ook mood swings,,

5 maanden geleden

Vandaag (32w) ben ik echt helemaal wiped out 😂 heb zonet uren geslapen. Gelukkig moet ik vandaag niet werken, ik kan me niet voorstellen hoe ik dat zou hebben gedaan. Laatste weken was ik redelijk energiek, had ik veel nesteldrang, dus heb ik wel ontzettend veel gedaan. Als in: veel opruimen, kuisen, organiseren etc. Het bewegen deed me op zich wel goed. Ook al heb ik zooooveel pijn door mijn geknelde zenuw in de rug. Maar rusten/liggen is een nog minder fijne optie voor mij, dan krijg ik erg veel pijn. Wat is ook die plotse misselijkheid opnieuw in het 3de trimester 😅?! Zo lang aan de navalit gezeten, iets van een 24 weken of zelfs langer… Dan plots was de misselijkheid weg. En nu valt het soms opeens voor dat ik erg misselijk ben. Ik moet wel zeggen dat ik de ‘glow’ in het derde trimester gevonden heb 😄, want die was er echt niet in die eerste twee trimesters. Ik krijg nu veel complimentjes, dat is heel fijn. 😊😊

5 maanden geleden

Hallo misselijkheid... ik nam nog steeds navalit omdat ik zonder echt misselijk was maar nu komt het er gewoon door...

5 maanden geleden

32w vandaag, en echt heeel veel last! Bekkeninstabiliteit als sinds begin, en nu al 5 weken aan het sukkelen met mijn longen. Heb sommige dagen echt geen adem meer, en met mijn astma is dit nog dubbel zo zwaar. Ook kom ik 's nachts steeds wakken om te plassen en kan ik mij in geen enkele positie leggen of zetten zonder dat ik pijn heb na 5 min. Pff lastig zo, wetende dat ik nog 2 maanden moet.

5 maanden geleden

De nachten zijn het ergste! - maagzuur - harde buiken - rusteloze benen - enorm veel plassen - niet de juiste positie vinden om te slapen Nog 6a7 weken!