24 Reacties
één jaar geleden
normaal ben ik vrij "plat" van buik maar dit was toen ik 7 weken zwanger was nu 9weken en blijf maar groeien😅 ik heb de buik van mijn mama ik kon het toen al niet meer verstoppen
één jaar geleden
Echt bezorgd over mijn gewicht toename. In 2 maanden al 4kg bij. Vooral in mijn
Buik… ik eet wel eens af en toe wat ik echt zin in heb maar ik let ook goed op. Beetje beide. Toch krijg ik deze crazy fast gewichtstoename. Mijn buik ziet er precies als 6-7 maanden zwanger ik vraag me af hoe het gaat zijn als ik echt zover ben.. heb altijd 57 en minder gewogen. Na eerste zwangerschap was van 75 terug naar 61kg en nu 65.5kg.
Nog iemand met zoiets ongeveer? :((
Ik ben blij dat alles ok is met baby maar ik maak me
Toch zorgen over eigen gewicht om dan hoog zwanger in de zomer is echt scary!:(
één jaar geleden
Reactie op Mehak
Echt bezorgd over mijn gewicht toename. In 2 maanden al 4kg bij. Vooral in ...
Ik woog in september een 6 á 7 kilo minder als nu 😢 ik moest wel wat aankomen door ondergewicht en mijn maandstonden zelf uitbleven. Het was aankomen of geen baby. En nu op 3 weken is er ook al 2 kilo bij en ik heb er wel moeite mee maar kan en wil de honger niet onderdrukken. Maar ben als de dood om veel bij te komen zoals bij mijn 1ste zwangerschap.
één jaar geleden
Reactie op Maaike C
Ik woog in september een 6 á 7 kilo minder als nu 😢 ik moest wel wat aanko ...
Komt wel goed hoor!
Bij mijn 1e was ik 30!kg erbij ☺️ alles eraf en zelf 5 kg onder mijn start gewicht gegaan voor mijn 2e zwangerschap ☺️
Bij de 2e zwangerschap 18kg erbij.. en die zijn er ook terug af gegaan.
Nu 3e zwangerschap hoop ik dat het ook minder snel ga ..
één jaar geleden
Reactie op nahlie
Komt wel goed hoor!
Bij mijn 1e was ik 30!kg erbij ☺️ alles eraf en zelf 5 ...
Ja ik was ook 18kilo bij en 6 maanden na de bevalling nog steeds 18kilo bij. Daarna beginnen afvallen maar kon niet stoppen 😶 uiteindelijk 33 kilo verloren. Maar wil ergens niet er weer zo een hoop bijkomt want dan moet ik echt weer beginnen lijnen en ben dan bang weer in die spiraal te raken ik net uit ben. Hoop gewoon het niet zo uit de hand loopt. Ik was tot week 24 niets bij en 18 kilo bijgekomen de laatste 15 weten. Ik ben nu amper 7 weken ver en ben nu al 2 á 3 kilo bij. Heb mij al een week niet gewogen uit schrik voor obsessief weeggedrag. Ik ben al blij dat de wil voor een gezond kind en lijf groter is dan de wil voor strikt te eten 😌
één jaar geleden
Reactie op mriewright
Ik ben 10 weken en ik zie nog helemaal niets 🥲
Oef.. ik ook niet..😅 mijn zus had dit ook.. paste nog in haar gewone broeken tot 6 maanden. Wel na zwangerschap heel snel terug een platte buik dus het kan mss een voordeel zijn..
10 maanden geleden
Reactie op Astridvdg
Mijn buikje is weer goed gegroeid ons meisje is goed aan het groeien 🥰😍
Wauw! Mooi! Ik heb nog altijd geen buikje en ben 15 weken 🥺
10 maanden geleden
Amai ik word er heel onzeker van... Ik heb van mezelf al een grote buik, maar ik vind dat je mijn babybuik (15w) wel echt begint te zien. Een vriendin stuurde mij van de week 'je bent echt nog niet ver genoeg dat het al te zien is'... Voel mij nu soms gewoon dik ipv zwanger 🥲