12 Reacties

8 maanden geleden

Dat hangt heel erg af van persoon tot persoon.. In het begin kwam ik maar heel traag kleine beetjes bij maar dan opeens ging het heel erg vlot.. Ik ben nu 24w2d en tussen de 9-10kg bij het schommelt per dag 🙈 Ik ben niet zo blij met het getal dat nu op mijn weegschaal staat maar als ik mezelf bekijk in de spiegel vind ik nog steeds dat het mijn buik en borsten zijn die een pak ronder zijn en de rest van m’n lichaam is nog zoals ik me herinner dus daar heb ik wel vrede mee 😅 Ik moet woensdag bij de gynaecoloog dus zal dan wel horen wat zij te zeggen heeft over mijn gewicht..

8 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Dat hangt heel erg af van persoon tot persoon.. In het begin kwam ik maar h ...
Bij mij vraagt de gynaecoloog eigelijk nooit naar mijn gewicht.. bij jou wel? Heb jij de glucose test al moeten doen?

8 maanden geleden

Reactie op Mimosa123

Bij mij vraagt de gynaecoloog eigelijk nooit naar mijn gewicht.. bij jou we ...
Ik moet elke keer op de weegschaal gaan staan 🙈 maar ze zegt er dan eigenlijk niet echt iets over.. waarschijnlijk omdat het tot vorige keer telkens maar een beetje was dat er bij kwam.. maar nu is het toch wel een groter verschil dus ga ervan uit dat ze nu wel iets zal zeggen 🙈 Nee ik ben nog niet geweest, ik moest gewoon eens langsgaan in het ziekenhuis voor bloedafname rond de afspraak die ik nu heb maar aangezien mijn vriend pas volgend weekend terug thuis is ga ik pas gaan na de controle zodat ik niet alleen moet gaan

8 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Vergeten zeggen het is maar 1 kindje bij mij 😅

8 maanden geleden

25 weken en 7kg 1kindje, 2de trimester gaat inmiddels zeer rap ook al probeer ik zo veel mogelijk gezond te eten. Dus voor een tweeling vind ik dat goed..

8 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Helemaal t zelfde bij mij, 24w5d 10kg Ik probeer me niet te focussen op wie hoeveel bijkomt, iedereen is anders. Maar heb toch ook wel onderschat dat t een kleine error geeft elke keer de weegschaal bijtikt. Een rustgevend positief zinnetje is dan mss wel dat de kleine mini gezellig groeit en zen nestje groot maakt? :)

8 maanden geleden

Ik 21 weken zwanger van een tweeling en nog 1kg onder startgewicht 🙈 hangt idd af van persoon tot persoon, ik probeer mij er niet druk in te maken. Kindjes groeien goed en dat is het voornaamste!

8 maanden geleden

Reactie op Zoë2024

Helemaal t zelfde bij mij, 24w5d 10kg Ik probeer me niet te focussen op wie ...
Ja het is voor het allermooiste doel dat die kilo’s erbij komen dus ik heb het er zeker wel voor over 🥰 Zo lang naar uitgekeken dus het is het allemaal waard ♥️♥️

8 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Ja het is voor het allermooiste doel dat die kilo’s erbij komen dus ik heb ...
Helemaal waar! Da s heel mooi verwoord! Komt goed 🫶😘

8 maanden geleden

Hangt ook veel af van hoe veel je woog voor de zwangerschap. Iemand die al wat overgewicht heeft mag nog niet zoveel aankomen als iemand met bv ondergewicht. Ik ben op 2,3 weken ook ineens weer meer bikgekomen en zit op +7 kilo op 22 weken. In mijn hoofd veel te veel. Ik volg de curve van het uz leuven en die stelt me toch een beetje gerust. Op hun site vind je de 'normale' toename per bmimarge

8 maanden geleden

Reactie op Maaike C

Hangt ook veel af van hoe veel je woog voor de zwangerschap. Iemand die al ...
Ik wist niet dat er zo een curve bestond 🙈 Net eens opgezocht en geprint om het zo zelf wat op te volgen maar voorlopig ziet het er echt oké uit 😄

8 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Ik wist niet dat er zo een curve bestond 🙈 Net eens opgezocht en geprint o ...
Ja inderdaad . Ik vind hem echt ideaal!