14 Reacties
10 maanden geleden
Dat zou kunnen maar zeker niet altijd en ook niet 100% zekerheid dat het juist is. De nipt is wel altijd juist 🤗
10 maanden geleden
Bij mijn echo aan 12weken zei de dokter dat ze al kon zien dat het een jongetje was.
10 maanden geleden
Op 12,5 week zag de gynaecoloog het geslacht op de echo. 😊 (een jongen)
10 maanden geleden
Ik had gisteren een echo op 13 weken en de gynaecoloog durfde het niet met zekerheid zeggen 😅 moeten wachten op de nipt test
10 maanden geleden
Ik zag het zelf bij mijn echo van 12 weken dat precies een jongetje is… en achteraf vroeg ik mijn gynaecoloog
En ze zei dat nu wel wat vroeg is om iets te zeggen maar zij denkt dezelfde als mij een jongetje dus ☺️
Ik heb al een jongetje en nu tweede bij… 😉 mijn laatste geplande zwangerschap… dus zonder dochtertje
Ik weet niet wat ik moet van voelen en denken
Maar ik ben super blij wat god mij geeft…. En zolang dat kindje maar gezond is de allerbelangrijkste van alles.
10 maanden geleden
Reactie op Mehak
Ik zag het zelf bij mijn echo van 12 weken dat precies een jongetje is… en ...
Ik heb hetzelfde gevoel. Gynaecoloog had meisje voorspeld, wij hebben reeds een jongen. We hebben hierdoor helemaal uitgekeken naar een meisje en nu zegt de nipt dat het een jongetje gaat worden. Is ook ons laatste kindje. Ik dacht dat het mij niks ging uitmaken maar we rouwen toch een stukje omdat we nu nooit meer een dochtertje gaan hebben. Wat niet maakt dat ik mijn tweede baby toch doodgraag ga zien.
10 maanden geleden
mijn gynaecoloog zij zelf dat hij het pas met zekerheid bij week 16 zal kunnen zeggen. dus ik moet volgende week gaan dus geen idee of er al een geslacht zal op papier bekend komen na de nipt of niet