5 Reacties

één jaar geleden

Hi! Ik zit met EXACT hetzelfde probleem!!😂 In de praktijk lijkt het me idd niet zo praktisch. Dan kan je samen niet veel kopen en kan je als je iets gekocht hebt met vrienden en familie het ook niet tonen ondanks je enthousiasme. Hierdoor heb ik besloten om het (voorlopig) dan ook niet te weten. Heb wel verteld dat hij me geen andere keuze laat dan mee te gaan in zijn keuze en daar was ik in het begin niet blij om 😅 Ondertussen heb ik me hierbij neergelegd. Er zijn tegenwoordig zoveel genderneutrale dingen dat je al wel op voorhand kan kopen. Ik maak online ook 3 babylijsten waar ik dingen in opsla: unisex, meisje en jongen

één jaar geleden

Jij kan eventueel beslissen om het geslacht wel te laten bepalen & jij alleen de resultaten in te kijken via je dossier? 😊

één jaar geleden

Reactie op alohavibes89

Hi! Ik zit met EXACT hetzelfde probleem!!😂 In de praktijk lijkt het me ...
Klopt inderdaad. Ik wil de aankopen ook kunnen delen 😝 We hebben besloten dat ik het geslacht mag weten en dat hij het op 20 weken ook zal weten en we dan het geslacht wereldkundig maken. 😉 Hij moet het nog steeds wat beseffen denk ik… En heeft nog wat tijd nodig. 😝

één jaar geleden

Reactie op Mavapar

Klopt inderdaad. Ik wil de aankopen ook kunnen delen 😝 We hebben besloten ...
Oooh dat is ook een mooi compromis. Ik ben blij dat jullie eruit zijn gekomen!

één jaar geleden

Ik wil graag weten wat ik krijg jongen of meisje 4 januari is de nipt test en dan ga ik ook aangeven dat ik het wil weten maar mijn partner die wil graag een meisje maar toont geen interesse hij zegt dan van "ja je zal het mij wel vertellen zeker" maar ik wil graag dat hij zelf de keuze maakt dus ik ga het wel gewoon zeggen maar minder geïnteresseerd als dat ik het tegen familie zou zeggen