22 Reacties

MOD

één maand geleden

Wortel/aardappel 1wortel en een halve aardappel, klein snijden, laten stomen, een lepeltje olie, mixen en klaar 🥕

één maand geleden

Wij hebben daarnet wortel/pastinaak gedaan. Ik stoom alle groenten apart, mixen en in een ijsblokjesvorm in de diepvries. Zo bespaart dit tijd en kunnen we mengen met wat we willen. Is ook snel ontdooit in de microgolfoven. Enkel nog wat olie of vloeibare boter en wat melk en klaar om te eten 😋

één maand geleden

Doen jullie sowieso aardappel bij de groenten? Ik hoor enerzijds dat het beter is om de pure smaken te geven, anderzijds van 1/3 aardappel en 2/3 groente te doen

één maand geleden

Reactie op Kapatriepien

Doen jullie sowieso aardappel bij de groenten? Ik hoor enerzijds dat het be ...
Wij geven puur groenten maar mengen die wel en eens ze die wat lust doen we er aardappel bij.

MOD

24 dagen geleden

Iemand al tomaat gegeven? Zouden jullie die geven met rijst of aardappelen?

23 dagen geleden

1 rode biet (kleintje) Klein stukje appel 1 petat , olie en lixen In diepvries blokjes Wel een knoeiboel maar lekker :)

23 dagen geleden

Reactie op Rnnuo

Iemand al tomaat gegeven? Zouden jullie die geven met rijst of aardappelen? ...
Ho kan dat makkelijk verteren tomaat? Ik zou msh eerst de standaard geven? Voor het zuur te beperken?

MOD

23 dagen geleden

Reactie op Baby july

Ho kan dat makkelijk verteren tomaat? Ik zou msh eerst de standaard geven? ...
Heb toch geen tomaat genomen maar zoete aardappel en erwten :)

20 dagen geleden

Reactie op Rnnuo

Ik zou met rijst precies wachten tot ze granen mogen eten niet?

MOD

20 dagen geleden

Reactie op nesjesnesje

Ja ik heb ergens gelezen vanaf 1 jaar pas :)

20 dagen geleden

Reactie op Rnnuo

Tomaat zou ik wel schillen.. want die schil verteerd niet ☺️

19 dagen geleden

Reactie op nesjesnesje

Bij ons in de opvang zit rijst al vanaf 6 maand in de papjes maar wel nog gemixt

19 dagen geleden

Reactie op Kapatriepien

Doen jullie sowieso aardappel bij de groenten? Ik hoor enerzijds dat het be ...
Voor de oefenhapjes ga ik enkel de groentjes geven zodat ze kan wennen aan de smaken en als ze meer begint te eten ga ik mengen met patatjes ☺️

13 dagen geleden

Dag mama's vraagje onze zoon is volgende week 4 maanden. We zullen ook stilletjes aan starten met de groente pap. Maar ik had een vraagje, gebruiken jullie al een kinderstoel hiervoor?? Of is dat nog op de schoot.. alvast bedankt!

13 dagen geleden

Reactie op hilal1995

Dag mama's vraagje onze zoon is volgende week 4 maanden. We zullen ook stil ...
In de relax/ wipper vind ik heel gemakkelijk! Als je kindje wipt met de stoel kan je er een kussen onder steken zodat de wipper niet meer kan bewegen 😜

13 dagen geleden

Wij wachten tot ze mooi kan rechtzitten in de eetstoel vanwege verstikkingsgevaar

13 dagen geleden

Reactie op LiezeD94

In de relax/ wipper vind ik heel gemakkelijk! Als je kindje wipt met de sto ...
Oh dat is een super tip dikke merci!!

MOD

10 dagen geleden

Iemand al advocaat gegeven? Moet dit koud of warm? Kan dit met een aardappel of niet?

9 dagen geleden

Reactie op Rnnuo

Iemand al advocaat gegeven? Moet dit koud of warm? Kan dit met een aardappe ...
Advocaat is niet toegestaan tot ze 18j zijn, daar zit nogal veel alcohol in... Als het over avocado gaat, dat is eigenlijk fruit (en dus niet correct op die poster), zou ik nooit opwarmen (denk niet dat dat ooit warm gegeten wordt) en dus ook niet met aardappel combineren. Ik heb het nog niet geprobeerd omdat het zeer moeilijk is om een avocado te vinden die rijp genoeg is, maar nog niet bruin...

MOD

9 dagen geleden

Reactie op Eskimooo

Advocaat is niet toegestaan tot ze 18j zijn, daar zit nogal veel alcohol in ...
Oh is inderdaad avocaat 🙈 omg zeg 😆😆 heb uiteindelijk geen gegeven ook 🙈