Het zou leuk zijn mochten we gerechten met elkaar delen zodat we variërend eten kunnen aanbieden aan ons kleintje..
Deze topic is voor het start van de eerste groentjes!
Wij hebben daarnet wortel/pastinaak gedaan. Ik stoom alle groenten apart, mixen en in een ijsblokjesvorm in de diepvries. Zo bespaart dit tijd en kunnen we mengen met wat we willen. Is ook snel ontdooit in de microgolfoven. Enkel nog wat olie of vloeibare boter en wat melk en klaar om te eten 😋
Doen jullie sowieso aardappel bij de groenten? Ik hoor enerzijds dat het beter is om de pure smaken te geven, anderzijds van 1/3 aardappel en 2/3 groente te doen
Dag mama's vraagje onze zoon is volgende week 4 maanden. We zullen ook stilletjes aan starten met de groente pap. Maar ik had een vraagje, gebruiken jullie al een kinderstoel hiervoor?? Of is dat nog op de schoot.. alvast bedankt!
Dag mama's vraagje onze zoon is volgende week 4 maanden. We zullen ook stil ...
In de relax/ wipper vind ik heel gemakkelijk! Als je kindje wipt met de stoel kan je er een kussen onder steken zodat de wipper niet meer kan bewegen 😜
Iemand al advocaat gegeven? Moet dit koud of warm? Kan dit met een aardappe ...
Advocaat is niet toegestaan tot ze 18j zijn, daar zit nogal veel alcohol in... Als het over avocado gaat, dat is eigenlijk fruit (en dus niet correct op die poster), zou ik nooit opwarmen (denk niet dat dat ooit warm gegeten wordt) en dus ook niet met aardappel combineren. Ik heb het nog niet geprobeerd omdat het zeer moeilijk is om een avocado te vinden die rijp genoeg is, maar nog niet bruin...