Wij willen graag een kleine gender reveal doen voor onze gezinnen om hun toch ook ik dit moment te betrekken.
Ik heb 8/01 de nip test en we zullen op 21/01 een taart laten maken met de kleur erin om samen open te snijden.
Nu vraag ik me gewoon echt af hoe ik het geslacht aan de bakker kan laten weten. Krijgen wij alle gegevens samen binnen in de mynexuzhealth app of hoe gaat dat precies?
Ik zou willen dat het voor ons natuurlijk ook een verrassing is. Ik kan de app wel laten openen door bijvoorbeeld mijn nicht of rechtstreeks bij de bakker. Maar ik zou graag zelf wel de andere resultaten van de nip test als eerste willen zien, zo dat mijn nicht mij niet moet gaan vertellen dat er eventueel iets zou schelen.
Normaal krijg je het geslacht apart en de resultaten apart.. misschien kan die mail met bijlage doorsturen naar uw nicht? Je kunt ook maar1 bijlage toevoegen
Wij hebben een telefoontje gehad met de gynaecoloog en wistenzo dat alles goed was. En voor het geslacht gaat ze het op een briefje schrijven en in een envelop tijdensde volgende echo. Deze kan je dan afgeven aan je bakker
Ik ga ook een gender doen. Ik heb vorige week niptest laten doen en 8/1 genicoloog. Ga ik vragen voor in een envelopje te doen en dat geef ik aan de bakker dan.
Als het in mynexuzhealth komt dan staat het wel onder elkaar. Maar meestal als er iets mis is dan bellen ze en krijg je het niet eerst te zien in de app.