11 Reacties

één jaar geleden

Hey Tutenelb Ik ben 8 weken en heb enkel gevoelige borsten. Niets anders 🤷🏻‍♀️.

één jaar geleden

Reactie op Nenaaj

Hey Tutenelb Ik ben 8 weken en heb enkel gevoelige borsten. Niets anders � ...
Oh ben blij om te horen dat ik niet de enige ben dan 😊

één jaar geleden

In het begin een beetje misselijkheid. Nu enkel gevoelige borsten. En heeeel veel honger!

één jaar geleden

Week 11+ hier en vanaf week 8 veel minder kwaaltjes, echo gisteren was meer dan oke!

één jaar geleden

De symptomen komen en gaan. Ik zou me niet ongerust maken. De bedoeling is dat ze ooit wel een beetje afnemen dus het zou best wel kunnen dat je chance hebt 😁

één jaar geleden

De eerste weken totaal geen kwaaltjes gehad, echt totaal niks. Nu de laatste 1-2 weken vooral moe maar voor de rest ook niks. Heb mij hier ook zorgen om gemaakt maar de echo afgelopen donderdag was heel goed met 10 weken en 4 dagen

één jaar geleden

Ik heb ook geen kwaaltjes! Even hout vasthouden. Maar zeker geen zorgen maken 🙌🏼

één jaar geleden

Hier ook sinds enkele dagen geen kwaaltjes meer. Nu 10 weken en 4 dagen

één jaar geleden

Hier ook niet echt kwaaltjes behalve borsten maar dat is ook de ene dag erger of de andere. En dan gaat mijn hoofd ook over uren draaien. 26/12 terug echo op 10 weken toch altijd spannend hoor

één jaar geleden

Ik ben alleen heeeeeel moe, voor de rest van nix last. :-) Vandaag 10+4

één jaar geleden

Ik heb ook enkel last van vermoeidheid en af en toe savonds misselijkheid maar dat gaat heel snel voorbij, ik heb nog geen pijnlijke borsten gehad. Momenteel 8 w + 5 dagen