9 Reacties

9 maanden geleden

Nee hoor ik heb een buikje maar niet dik dik weet je wel

9 maanden geleden

1ste zwangerschap? ben je nogal gespierd? dat kan allemaal te maken hebben met een uitblijvend buikje. je hebt ook baarmoeders die naar achter toe groeien

9 maanden geleden

Buikje of geen buikje, welke grootte,.. allemaal heel gevoelig merk ik. Op het forum zie ke ook veel vergelijkingen. Hier is er op bijna 16w ook nog niet heel veel te zien want ik kan het nog wegsteken met kleding dus ik heb ook weleens de opmerking gehad dat je het echt niet ziet. Dan begin je op een of andere manier te twijfelen. Zelf zie ik het wel, en schrik ik soms al van wat ik zie. Ik ben het nl. gewoon een platte en vrij gespierde buik te hebben. Elk lichaam is anders en vormt zich anders. Dat kindje zal bij jou goed verborgen en genesteld zitten en die buik ´flopt´ er weleens uit als de tijd er is. :)

9 maanden geleden

Reactie op Maaike C

1ste zwangerschap? ben je nogal gespierd? dat kan allemaal te maken hebben ...
ja het is mijn eerste zwangerschap en niet gespierd. gewoon redelijk dun van mezelf. en nog niet echt een buikje te zien nu

9 maanden geleden

Ik ben net 21 weken en kreeg een buikje op 20 weken! En in 1 week tijd al flink gegroeid aangezien vanaf week 20 het kindje snel begint te groeien🎉

9 maanden geleden

Ik heb ook totaal geen buikje ben vrij mager

9 maanden geleden

Mensen die mij niet kennen zien niks en in bepaalde kleding nog heel makkelijk weg te steken. Morgen ben ik 20 weken. Ben zelf ook niet echt gespierd maar wel sportief (hardlopen, maar dus geen krachttraining of zo), klein en altijd een platte buik gehad. Volgens mijn gynaecoloog gaat het vanaf 20 weken harder groeien dus volgens mij moeten we ons geen zorgen maken

9 maanden geleden

Hier 18+4 en ook amper een buikje hoor, dat komt vanzelf wel.. niet te hard mee inzitten. Iedereen zijn lichaam groeit op zijn manier

9 maanden geleden

morgen 18 weken en ook nog geen buikje. bij mijn zoontje 2j geleden had ik pas een buikje na 30weken...