Lieve dames,
Op internet lees ik dat je best begint rond 24 weken met het kiezen van geboortekaartjes...
Wie of wie heeft hier aan al begonnen en via wat of waar doen jullie het?
Liefs Nina ♡
Wij hebben een afspraak eind april voor onze suikerboontjes samen te stellen en om het geboortekaartje te laten maken samen met de uitnodiging voor de babyborrel 😊. Tegen dan ben ik net 28 weken zwanger bijna 29 weken 🙈
Ik heb online verschillende kaartjes gemaakt en een aantal proefdrukken besteld aan een mini prijsje.
Uiteindelijk is het via Tadaaz een bestaand kaartje geworden dat ik helemaal herwerkt heb zodat het mijn goesting was en kon dan 2x een proefkaartje bestellen aan 1€.
De eerste keer was het lettertype in het echt toch niet zo mooi als online en op de tweede versie waren zowel mijn partner als ik spontaan verliefd dus die is het geworden ☺️
Enkel dan nog de juiste gegevens invullen (datum/ uur/ lengte en gewicht) als ons dochtertje geboren is en bestellen 😄
Ik ben er telkens vroeg bij 😂 deze keer wel extreem vroeg.. ( mijn papa gaat de geboorte niet meemaken dus heb alles al klaar en de proefdruk al kunnen afgeven zodat hij weet hoe het eruit zal zien ☺️)
Ons kaartje is dus al weken klaar 🙈 ben 21w+5 vandaag
Heb vandaag zelf begonnen aan me kaartje ♡ heb er een stuk of 3 ontworpen maar was toch 1tje die er echt bovenuit stak..
Dus maar een proefdruk laten maken ♡ spannend
Proefdruk wordt vandaag geleverd, ben benieuwd... 🙂
Via kaartje2go heb ik een bestaand ontwerp beetje naar smaak aangepast.
Past qua stijl ook heel goed bij het kaartje van haar zus destijds.
Eerst wat inspiratie opgedaan via Instagram en Pinterest en vervolgens een eigen creatie gemaakt op tadaaz. Van de 2 proefdrukken hebben we eentje gekozen waarbij ik de laatste details nog goed ga zetten. Endan wachten om de juiste gegevens in te vullen 😉
Ik ben nu 25+2 weken zwanger. Het kaartje was hier snel in orde. Het moest een mannelijke versie worden van het kaartje van zijn zusje. De spulletjes voor de doopsuiker liggen ook klaar, maar eerst een naam vinden voordat we alles kunnen afwerken.
Maar ik ben wel iemand die graag alles snel klaar heeft. En ik wil wat zaken zelf maken voor de doopsuiker, waar ik wel wat tijd voor nodig heb. Maar zolang de naam niet vastligt kan ik weinig doen, daar gaat mijn stipte planning 🙈😂