7 Reacties

één maand geleden

Hier ook paar nachten last van gehad. Nu terug paar nachten gedaan. Hij is wel wat ziek geweest, kwam het door dat. Geen idee. Wij deden soms een mama natura coli drupje op zijn tuutje. Hielp soms om wat langer/krachtiger te zuigen. Maar achteraf gezien vond ik dat niet de juiste oplossing. Maar wij waren ook gewoon zo moe

één maand geleden

Misschien heeft hij wat te fris met dat het nu kouder wordt dan slapen ze minder vast? Of last van snotjes? Dan ademt hij misschien wat door zijn mond waardoor hij zijn tutje verliest?

één maand geleden

Reactie op BabyGirl2022

Hier ook paar nachten last van gehad. Nu terug paar nachten gedaan. Hij is ...
Bedankt voor de tip. Ik begrijp dat het niet de ideale oplossing is maar het is het proberen waard. Heb ook mijn slaap nodig om goed voor hem te kunnen zorgen. Gelukkig is hij wel zijn vrolijke zelf omdat hij er meestal wel doorslaapt. 😉

één maand geleden

Reactie op LiezeD94

Misschien heeft hij wat te fris met dat het nu kouder wordt dan slapen ze m ...
Dank je wel voor je reactie! Hij heeft geen last van snotjes maar mijn vriend en ik zijn vorige week verkouden geweest dus misschien is het bij hem nog op komst. Ik zal hem vannacht wat warmer aankleden. Misschien dat dat helpt.

één maand geleden

Wij geven een maatje groter van Tut (difrax, +6m). Al van in het begin verloor ze haar kleinere tutje vaak, dus vrijwel meteen overgeschakeld op grotere maat. Ze is nu 13w en veel beter zo

één maand geleden

Reactie op AmberS1995

Wij geven een maatje groter van Tut (difrax, +6m). Al van in het begin verl ...
Oh oke, misschien kan het daar dan ook aan liggen. Ik ga eens een grotere maat kopen om het te testen 😀

één maand geleden

Ik kleed Warre warmer aan tijdens de nachten en hij gebruikt een tutje voor kindjes vanaf 6 maanden. Ik weet niet wat geholpen heeft of dat het gewoon even een fase was maar hij slaapt nu alleszins weer veel rustiger en langer. Vannacht heeft hij 6 uurtjes doorgeslapen. We zitten dus nog niet aan de 8 uur van voordien maar ik heb weer slaap dus ben gelukkig. 😉